Shop menü

A FEJLESZTŐK IS ROPPANT DÜHÖSEK A CYBERPUNK 2077 ÁLLAPOTA MIATT

Egy mentésekkel kapcsolatos hiba pedig minden platformot érint.
Török Roland
Török Roland
A fejlesztők is roppant dühösek a Cyberpunk 2077 állapota miatt

A legjobban várt videojáték kiadása nagy felelősséggel jár, vagy valami hasonlót mondhatott Ben bácsi Peter Parkernek, mielőtt megtörtént a tragédia. Ez a nagy felelősség pedig folyamatosan pofozza a CD Projekt Red vezetőségét, akik nem csak a bizalmat vesztették el a hibás konzolos portok miatt amik lekerültek a PS áruházból, és nem csak az ígéreteket nem tudták betartani ami miatt a vezetők is rengeteg pénzt buktak, de még a befektetőket sem sikerült lenyugtatniuk.

Annyira nem, hogy a részvényesek annak a lehetőségét vizsgálják, hogyan lehetne csoportos pert indítani a CD Projekt Red ellen. Mikołaj Orzechowski ügyvéd és befektető szerint ugyanis a vezetőség a lengyel törvényekbe ütközően vezette félre őket a pénzügyi előnyök megszerzése érdekében. Erre lehet is valós indoka, mert az ígéretekből nem sok valósult meg, ellenben súlyos mélyrepülésben vannak a cég részvényei.

Az elégedetlenség nem csak a részvényeseket és a vásárlókat érinti, jelentések szerint a fejlesztők is nagyon dühösek a vezetőségre a fejlesztési körülmények, a megjelenés utáni állapot és a januári „már készen van a játék” hazugság miatt.

Szerintük ugyanis a Cyberpunk 2077 egyáltalán nem volt készen januárban, ahogyan a vezetőség hangoztatta a közvéleménynek, a fejlesztők pedig kétségbeesetten próbáltak megfelelni ennek a hazugságnak, hiszen jól tudták, hogy a Cyberpunk 2077 játszhatatlan a bugoktól és ezt meg kell oldaniuk.

Ehhez pedig heti 6 napos munkahetet kellett bevállalniuk túlórákkal és az sem nyugtatta a kedélyeket, hogy egy vállalati kizsákmányolásról szóló játékot kell készíteniük egy őket kizsákmányoló környezetben. Ezt tovább tetézi a tudat, hogy a vezetőség korábban kijelentette, nem lesznek túlórák a Cyberpunk 2077 fejlesztése esetében.

A PC-s vásárlók általánosságban elégedettek a Cyberpunk 2077-tel és szerencsére sokan nem találkoztak még az élményt tönkre tevő bugokkal. A játék jelenleg PC-n, Xbox Series X-en és PS5-ön a legstabilabb, de még így is könnyedén belefuthat az ember egy-egy olyan hibába, ami miatt kezdheti elölről a játékot, vagyis az ördög nem alszik.

Az egyik ilyen ismert probléma, ha a mentésünk 8 megabájtnál nagyobbra hízik bármelyik platformon, akkor vége a dalnak, a játékállásunk menthetetlenül elveszik. A CD Projekt azt javasolja, hogy ne gyűjtsünk tárgyakat és alapanyagokat az inventory-nkban, így talán elkerülhetjük a hibát.

Ha konzolon vásároltad meg a játékot, a CD Projekt Red azt ígérte, ha kell, saját zsebből fizetik vissza az árát számodra. Így, ha elégedetlen vagy a termékkel, fordulj ahhoz, akitől vásároltad, de ha nem érsz el eredményeket, akkor írhatsz a CD Projekt Red-nek is egy üzenetet, akik segítenek.

Ez rendkívül pozitív hozzáállás a kiadó részéről, de ők pontosan tudták, hogy milliók fognak szenvedni a nem működő játékukkal konzolon, így a felelősség őket terheli.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére