Shop menü

GYAKORI KÉRDÉSEK

1. Rendelés

1.1 Hogyan rendelhetek?

1.2 Hogyan működik a WebShop?

1.3 Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

1.4 Már leadtam a rendelésem, hogyan tudom utólag módosítani?

1.5 Össze szeretnék vonni több rendelést, mit tegyek?

1.6 Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

1.7 Hogyan vehetem át a rendelést?

1.8 Meddig tudom átvenni a rendelésemet?

1.9 Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?

1.10 Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

1.11 Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

1.12 Ma lenne szükségem a termékre, mikor vehetem át?

1.13 Több terméket is rendeltem, a korábban érkező tételeket át tudom venni hamarabb?

1.14 Ilyen sok termék, mégis már másnap átvehetem?

1.15 Hogyan fizethetek?

1.16 Mire hivatkozzak átvételkor?

1.17 Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

2. Garancia

2.1 Elromlott a termék, mit tudok tenni?

2.2 Mi az a GaranciaFutár és hogyan tudom igénybe venni?

2.3 Sérülten kaptam meg a csomagot a futártól, mit tegyek?

3. Hitel, finanszírozás

3.1 Lehetőség van e hitelre vásárolni?

4. Gépösszerakó

4.1 Hol találok részletes leírást róla?

4.2 Nem tudom leadni a gépösszerakó rendelésemet, mert túl nagy az összeg utánvéttel, nem lehetne mégis?

5. Szervizelés

5.1 Milyen szerviz szolgáltatások vannak?

5.2 Mikorra készül el a gépem?

5.3 Windows telepítést vállaltok?

6. Ajándékutalvány 

6.1 Mi az az Ajándékutalvány?

6.2 Hogy vásárolhatom meg?

6.3 Hogyan fizethetem ki?

6.4 Mikor kapom meg?

6.5 Fizikailag is megkapom?

6.6 Kifizettem, hol a kód?

6.7 Többet rendeltem, egy e-mailt kaptam csak, miért?

6.8 Hogyan használhatom fel?

6.9 Mire használhatom fel?

7. Általános információk

7.1 Meddig vagytok nyitva?

7.2 Át tudom venni hétvégén a rendelésemet?

7.3 Milyen számlaszámra utalhatok?

7.4 Csak egy gyors kérdésem lenne, telefonálhatok?

7.5 Hol van az üzlet és hogyan tudok eljutni oda?

7.6 Hogyan tudok díjbekérőt kérni?

7.7 Megérkezett már az utalásom?

7.8 Mikor kapom meg a számlát?

7.9 Nem kaptam számlát/garanciajegyet, hol tudom elkérni?

7.10 Nem jó adat szerepel a számlán, mit tegyek?

7.11 Mi az elállás menete?

7.12 Elállás során mikor kapom vissza a pénzem?

7.13 Más terméket kaptam, mint amit rendeltem, mi a teendő?

7.14 Nem kaptam meg az ajándék kódot, ami jár a rendelt termék mellé, mit csináljak?

7.15 Nem elérhető a termék, amit kinéztem, mikor tudom megrendelni?

7.16 Mi a különbség X és Y termék között?

7.17 Meg tudom nézni/ ki tudom próbálni a kinézett terméket mielőtt megveszem?

7.18 El tudjátok szállítani a régi mosógépem/hűtőszekrényem?

7.19 Hogyan kaphatok árajánlatot?

7.20 Leadhatok előrendelést termékre?

Rendelés

1.1 Hogyan rendelhetek?

A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és email címet.

1.2 Hogyan működik a WebShop?

a.) A WebShopban kiválasztod a kívánt termékeket, majd a Kosár ikonra kattintva a kosárba tudod tenni. Oldalt megjelennek a kiválasztott termékek, mennyiséggel és a rendelés végösszegével. Itt tudsz még módosítani a termékeken.

b.) Amennyiben mindent kiválasztottál, amit meg szeretnél rendelni, kattints a Tovább a pénztárhoz gombra.

c.) Ezután meg tudod adni a leadáshoz szükséges további adatokat, mint a Számlázási adatok, Átvételi mód, Fizetési mód. Ha van bármi egyéb kérésed/megjegyzésed, alul ezt meg tudod nekünk írni.

d.) Ha minden infót kitöltöttél, illetve az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Tájékoztatót is elolvastad és elfogadtad, akkor a Megrendelés leadása gombra kattintva kész is vagy. A sikeres megrendelésről automatikus visszaigazoló levelet küldünk a megadott e-mail címre.

1.3 Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

A jobb felső sarokban lévő Kosár ikonra kattintva megjelennek a kosaradban lévő termékek, itt bármikor tudsz változtatni a mennyiségen.

1.4 Már leadtam a rendelésem, hogyan tudom utólag módosítani?

Írj e-mailt az info@ipon.hu-ra hogy mit szeretnél módosítani és kollégáink segítenek a megoldásban.

a.) Rossz terméket rendeltél meg

b.) Hozzá szeretnél adni még terméket a rendeléshez

c.) Módosítani szeretnéd az átvételt/szállítást

d.) Rossz e-mail címet/telefonszámot adtál meg a rendeléshez

1.5 Össze szeretnék vonni több rendelést, mit tegyek?

Természetesen össze tudjuk vonni a rendeléseket, küldd el nekünk a rendelésszámokat az info@ipon.hu e-mail címre.

1.6 Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

Írj egy e-mailt az info@ipon.hu-ra, a rendelési számra hivatkozva könnyen be tudjuk azonosítani a rendelésed.

1.7 Hogyan vehetem át a rendelést?

A rendelés leadásakor ki tudod választani hogyan szeretnéd átvenni a termékeket.

a.) Személyesen az üzletünkben

b.) Házhoz szállítással (GLS vagy MagyarPosta)

c.) Csomagpontra / Automatába kéred (GLS vagy FOXPOST - Packeta Group)

1.8 Meddig tudom átvenni a rendelésemet?

A beérkezést követően 5 munkanapig tudod átvenni a rendelésed.

1.9 Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.

1.10 Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

A rendelés leadása után általában fél órán belül küldünk visszaigazoló levelet a regisztrációban megadott e-mail címre. Amennyiben ez nem érkezett meg, írj nekünk az info@ipon.hu-ra.

a.) A megrendelésed sikeres volt, elküldjük a rendelési azonosítót.

b.) Sikeres volt a rendelés, de az e-mail címedben elírást találtunk. Ezt javítottuk és újra elküldjük a visszaigazolást.

c.) A rendelés sikertelen volt, próbáld meg újra leadni.

1.11 Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható szállítási idejét, általában a legtöbb termékünk másnap átvehető. Házhoz szállítás és csomagpontos/automatás átvétel esetén a feladás másnapján érhető el a megrendelés.

1.12 Ma lenne szükségem a termékre, mikor vehetem át?

E-mailben és SMS-ben is értesítünk, amint beérkezett hozzánk a termék és átvehető. Általában egy munkanap alatt tudjuk teljesíteni a rendeléseket.

1.13 Több terméket is rendeltem, a korábban érkező tételeket át tudom venni hamarabb?

Igen, van erre lehetőség. A rendelés leadásánál tudod jelezni ha valamire előbb szükséged van, mint a többi termékre.

1.14 Ilyen sok termék, mégis már másnap átvehetem?

Igen, a kiforrott logisztikai rendszerünknek köszönhetően mindez lehetséges.

1.15 Hogyan fizethetek?

A rendelés leadásakor tudod kiválasztani, hogy milyen módon szeretnél fizetni.

a.) Személyes átvétel esetén - A boltunkban személyesen készpénzzel vagy bankkártyával is tudsz fizetni.

b.) Házhoz szállítás esetén - 500.000 Ft-ig készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni a futárnál. 500.000 Ft feletti összeg esetében kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.

c.) Csomagpontra/automatába rendelés esetén - A kiválasztott csomagpont vagy automatának megfelő módon tudsz fizetni, erre figyelj a választásnál.

Az iPon Computer Kft utánvétes fizetés esetén kezelési költséget számít fel, melynek díja bruttó 490 Ft. Előre fizetett rendelés (online bankkártya), illetve előre utalás esetén ez a díj nem kerül felszámításra.

1.16 Mire hivatkozzak átvételkor?

Lehetőség szerint a rendelési számra, de lehet névre, telefonszámra, esetleg a rendelt termékekre.

1.17 Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

iPon.hu Webshop kedvezményes szállítási költsége bruttó 1990Ft, illetve a túlméretes termékek szállítása esetén bruttó 8990Ft kiszállásonként. Tömeg alapon ez a díj az alábbiak szerint módosul:

40-100Kg között 7 079+Áfa
100-400Kg között 20 000+Áfa
401-800Kg között 50 000+Áfa
800Kg felett 100 000+Áfa

A kiszállítási díj magában foglalja térítésmentesen a GaranciaFutár szolgáltatásunkat is a kiszállított termékekre. A szállítási idő rendelést követően egy munkanap, de pontos tájékoztatást minden termék esetén a termék oldalán talál. A Prémium házhozszállítás GLS-el bruttó 2499Ft-ba kerül a kis csomagokra, és a beérkezést követő munkanapra tudjuk szállítani a csomagot.

A házhozszállítás bruttó 200.000 Ft-tól ingyenes. IDE kattintva további részleteket találsz.

Garancia

2.1 Elromlott a termék, mit tudok tenni?

Sok termék esetén külön gyártói szakszervíz intézi a garanciát. Az rma@ipon.hu címen tudnak kollégáink pontos információt adni. Ha kiszállítással lett a termék vásárolva, akkor a GaranciaFutáros feltételeket ITT találod.

2.2 Mi az a GaranciaFutár és hogyan tudom igénybe venni?

A GaranciaFutár az iPon Computer Kft. saját szolgáltatása, melynek keretében házhoz szállítással vagy Pick Pack Pont-on átvett áru esetén a szerződött futárcég ingyenesen szállítja hozzánk a hibásnak vélt terméket, az ügyintézés végeztével - amennyiben a végeredmény is termék, és a garanciális illetve egyéb feltételeknek megfelelt - ingyenesen visszajuttatja Önhöz.

Az igénylésről és a visszaküldésről további információkat ITT találsz.

2.3 Sérülten kaptam meg a csomagot a futártól, mit tegyek?

Igyekszünk minden esetben a lehető legalaposabban becsomagolni a termékeket, sajnos ritkán előfordulhat hogy megsérül a termék a szállítás során. Ilyen esetben a probléma leírásával, a számla másolatával és a sérülést jól mutató képekkel együtt küldj egy levelet az rma@ipon.hu e-mail címre és kollégáink segítenek a megoldásban. Ha történt jegyzőkönyv felvétel a futárral, akkor azt is küldd el számunkra.

Hitel, finanszírozás

3.1 Lehetőség van e hitelre vásárolni?

Igen, a részleteket ITT találod.

Gépösszerakó

4.1 Hol találok részletes leírást róla?

ERRE a linkre kattintva kaphatsz bőven tájékoztatást a Gépösszerakó kezeléséről.

4.2 Nem tudom leadni a gépösszerakó rendelésemet, mert túl nagy az összeg utánvéttel, nem lehetne mégis?

700.000 Ft fölötti összeszerelelt gép rendelése esetén csak előre utalás vagy online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Szervizelés

5.1 Milyen szerviz szolgáltatások vannak?

Ezen az oldalon tudod kiválasztani a neked megfelelő szolgáltatásokat. Ugyanúgy hozzá tudod adni a kosaradhoz, mint bármilyen más terméket.

5.2 Mikorra készül el a gépem?

Az utolsó alkatrész beérkezésétől számolva 4-5 munkanapon belül készül el a géped, a kollégák leterheltségétől függően.

5.3 Windows telepítést vállaltok?

Természetesen igen, de csak nálunk vásárolt licensszel együtt.

Ajándékutalvány

6.1 Mi az az Ajándékutalvány?

Az Ajándékutalvány egy remek lehetőség, mellyel megajándékozhatjuk üzlettársainkat, szeretteinket, hogy maguk válasszák ki az iPon WebShop-ban a számukra szimpatikus, hasznos terméket, termékeket. Ezen az oldalon tudod kiválasztani a neked megfelelő ajándékutalványt.

6.2 Hogy vásárolhatom meg?

Az oldalunkon ugyanúgy ki tudod választani hogy melyiket szeretnéd és milyen mennyiségben, mint bármilyen más terméket.

6.3 Hogyan fizethetem ki?

Csak Ajándékutalvány vásárlása esetén elektronikusan, banki átutalással vagy személyesen az üzletünkben tudod kifizetni, amennyiben más termékkel együtt vásárolod, úgy lehetőség van a futárnak, illetve az átvevő helyen is fizetni.

6.4 Mikor kapom meg?

Az értéknek megfelelő összeg számlánkra való beérkezésétől számított 24 órán belül aktíváljuk az Ajándékutalványt, melyet e-mailben küldünk. Kérjük, kezeld figyelmesen az utalvány kódját tartalmazó e-mailt!

6.5 Fizikailag is megkapom?

Nem, az utalványt csak elektronikus formában, e-mailben küldjük ki.

6.6 Kifizettem, hol a kód?

iPon Ajándékutalvány c. e-mail tartalmazza az Ajándékutalvány típusát, lejáratát és a kódot.

6.7 Többet rendeltem, egy e-mailt kaptam csak, miért?

Több Ajándékutalvány rendelése esetén mindegyikről külön e-mailt küldünk a kódokkal. Tehát 3db 5000Ft-os utalvány esetén 3 különböző e-mailt küldünk 3 különböző kóddal. Ha kérdésed van, írj nekünk az info@ipon.hu e-mail címre és kollégáink segítenek.

6.8 Hogyan használhatom fel?

Miután a termékeket a kosárba helyezted, a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomása után alul be tudod írni az Ajándékutalvány kódját és a termékek között megjelenik az utalvány értéke. A kosár értéke több kell, hogy legyen mint a felhasznált ajándékutalvány(ok) értéke. Egy rendelésnél több ajándékutalvány is felhasználható.

6.9 Mire használhatom fel?

Az Ajándékutalvány felhasználható a teljes iPon WebShop kínálatában, így hardver, szoftver, könyv, játék, konzol és minden egyéb termék megvásárolható belőle. A kódot a különböző szolgáltatásokra is fel lehet használni, mint például gépösszeszerelés vagy házhoz szállítás.

Általános információk

7.1 Meddig vagytok nyitva?

Munkanapokon 10 és 18 óra között vagyunk nyitva.

Ünnepnapokon üzletünk zárva van.

7.2 Át tudom venni hétvégén a rendelésemet?

Sajnos nem, hétvégén nem vagyunk nyitva.

7.3 Milyen számlaszámra utalhatok?

Az iPon Computer Kft számlaszáma 10300002-10841814-00034909.

7.4 Csak egy gyors kérdésem lenne, telefonálhatok?

Online webshop lévén az e-mailes kommunikációt részesítjük előnyben. Az info@ipon.hu e-mail címen tudsz minket elérni. A levelekre munkaidőben törekszünk egy órán belül válaszolni!

7.5 Hol van az üzlet és hogyan tudok eljutni oda?

Az üzletünk címe: 1134 Budapest, Tüzér utca 13.

Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető, akár M3-as metróval, 14-es villamossal vagy 73-as trolival.

7.6 Hogyan tudok díjbekérőt kérni?

Írj egy levelet a rendelési számmal együtt az info@ipon.hu-ra és a kollégák nemsokára küldeni fogják a díjbekérőt számodra.

7.7 Megérkezett már az utalásom?

Pénzügyünk a munkaidőben érkezett utalásokat folyamatosan könyveli és amint ez megtörtént, automatikus értesítést küldünk. Ha kérdésed lenne, az info@ipon.hu címen tudsz részletes tájékoztatást kérni kollégáinktól.

7.8 Mikor kapom meg a számlát?

A számla minden esetben a rendelés leadását követő munkanapon kerül kiállításra.

7.9 Nem kaptam számlát/garanciajegyet, hol tudom elkérni?

Számlát és garanciajegyet az info@ipon.hu e-mail címen tudsz kérni számlaszám vagy rendelési azonosító alapján.

7.10 Nem jó adat szerepel a számlán, mit tegyek?

Semmi gond, a számla módosításával kapcsolatban vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal az info@ipon.hu e-mail címen, küldd el nekik a helyes adatokat és hamarosan küldeni fogják a javított számlát.

7.11 Mi az elállás menete?

A terméket az 1134 Budapest Tüzér u. 13 szám alá kérjük eljuttatni az elállási nyilatkozattal együtt. Az elállási nyilatkozatot elegendő e-mailben is elküldeni az rma@ipon.hu-ra. További részleteket ITT találsz.

7.12 Elállás során mikor kapom vissza a pénzem?

Amennyiben sikeres volt az elállás folyamata, a kártyás jóváírás ált. 2-5 napon belül teljesülhet, de ez nagyban függ a kártyakibocsátótól és a kártya típusától is. Átutalás esetén legkésőbb a jóváíró számla fizetési határidejéig megérkezik az utalás, ha megadtad a számlaszámod. További részleteket ITT találsz.

7.13 Más terméket kaptam, mint amit rendeltem, mi a teendő?

Nagyon sajnáljuk! Küldj egy levelet az info@ipon.hu-ra, amiben leírod a problémát és ha tudsz, képeket is csatolj a kapott termékről. Ezután juttasd el a terméket üzletünkbe (1134 Budapest Tüzér u. 13.) - akár az ingyenes GaranciaFutár szolgáltatásunkon keresztül (bejelentkezés után: http://www.ipon.hu/garancia) - az összes kapott tartozékával, kiegészítőjével és csomagolóanyagával együtt és a lehetőségeink szerint orvosoljuk a problémát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha futárral küldöd vissza az árut, akkor a csomagba tedd bele a számla másolatát, illetve egy mondatban a problémát és/vagy a levelezésünket is mellékeld, ha tudod.

7.14 Nem kaptam meg az ajándék kódot, ami jár a rendelt termék mellé, mit csináljak?

Az ajándék kódot minden esetben a promóciós termék dobozára ragasztjuk fel. Ha ott sem találod, akkor írj egy levelet az info@ipon.hu-ra.

7.15 Nem elérhető a termék, amit kinéztem, mikor tudom megrendelni?

Sajnos ezt nem tudjuk előre megmondani, ilyen esetben javasoljuk, hogy állítsd be a Raktárfigyelőt, ami értesít ha újra elérhető lesz a termék.

7.16 Mi a különbség X és Y termék között?

Ha nem vagy biztos abban, hogy mi a különbség két termék között, kérdezz rá bátran az info@ipon.hu e-mail címen. Küldd el a linkeket a kérdéses termékekről és kollégáink segítenek a válaszban.

7.17 Meg tudom nézni/ ki tudom próbálni a kinézett terméket mielőtt megveszem?

Sajnos erre nincsen lehetőség, cégünk nem tart raktárkészletet.

7.18 El tudjátok szállítani a régi mosógépem/hűtőszekrényem?

Igen, van erre lehetőség. A rendelésed leadásakor a Megjegyzés rovatban tudod jelezni, ha szeretnéd hogy elszállítsuk a régi termékedet.

7.19 Hogyan kaphatok árajánlatot?

Küldj egy levelet számunkra minden fontos adat megadásával az info@ipon.hu-ra.

7.20 Leadhatok előrendelést termékre?

Sajnos nincs előrendelésre lehetőség.

Vissza az oldal tetejére