Shop menü

GYAKORI KÉRDÉSEK

1. Rendelés:

1.1 Hogyan rendelhetek?

1.2 Hogyan működik a WebShop?

1.3 Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

1.4 Hogyan vehetem át a rendelést?

1.5 Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?

1.6 Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

1.7 Ilyen sok termék, mégis már másnap átvehetem?

1.8 Hogyan fizethetek?

1.9 Mire hivatkozzak átvételkor?

2. Házhoz szállítás:

2.1 Mennyibe kerül?

2.2 Mikorra esedékes a szállítás?

2.3 Mi az a GaranciaFutár?

2.4 Hogyan rendelhetem meg a GaranciaFutárt?

2.5 Milyen adatokra van szükség a GaranciaFutárhoz?

2.6 Hogyan adjam át a futárnak a garancia problémás terméket?

2.7 Mennyibe kerül a GaranciaFutár?

3. Hitel, finanszírozás:

3.1 Lehetőség van e hitelre vásárolni?

4. Gépösszerakó

4.1 Hol találok részletes leírást róla?

5. Előrendelés

5.1 Mi az az előrendelés?

5.2 Mikor kapom meg?

5.3 Mennyibe kerül?

5.4 Előleg szükséges?

5.5 Miért lesz több rendelési számom?

5.6 Több mindent rendelek, mikor kapom meg?

6. Ajándékutalvány 

6.1 Mi az az Ajándékutalvány?

6.2 Hogy vásárolhatom meg?

6.3 Hogyan fizethetem ki?

6.4 Mikor kapom meg?

6.5 Fizikailag is megkapom?

6.6 Kifizettem, hol a kód?

6.7 Többet rendeltem, egy e-mailt kaptam csak, miért?

6.8 Hogyan használhatom fel?

6.9 Mire használhatom fel?

Rendelés:

1.1 Hogyan rendelhetek?

- A legegyszerűbb a saját WebShop-unkban, amihez csak egy gyors regisztráció kell, ezenkívül fogadunk rendeléseket e-mailben is. A rendelésekhez minden esetben kérünk egy működő telefonszámot és email címet.

1.2 Hogyan működik a WebShop?

- Lépések:

a.) A WebShopban kiválasztjuk a kívánt termékeket, majd a Kosárba ikonnal a kosárba tesszük, így felül megjelenik a kosarunk, a kiválasztott termékekkel. A kosarunk mutatja a mennyiséget és a termék bruttó árát.

b.) Amennyiben mindent kiválasztottunk, a Kosarunkban a Megrendelésre kattintunk.

c.) Ekkor megjelenik a Kosár / Vásárlás oldal, itt a Kosár ellenőrzése pontban változtathatunk még a rendelt mennyiségeken, illetve összefoglalva látjuk a fizetendő összeget. Az Átvétel kiválasztása és a Fizetés kiválasztása pontban értelemszerűen az átvételt és a fizetési módot választhatjuk meg. Ha mindent rendben találunk, akkor a Vásárlás gombra kattintva leadhatjuk a rendelést, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küldünk.

1.3 Hogyan módosíthatom a rendelt mennyiséget?

- A Kosárban illetve a Kosár / Vásárlás oldalon bármikor megváltoztatható minden mennyiség.

1.4 Hogyan vehetem át a rendelést?

- Rendeléskor ki lehet választani hogy személyesen az üzletünkben, PickPackPonton, Foxpost csomagautomatában, Packeta csomagponton, illetve házhozszállítással kéri e a termékeket.

1.5 Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült e a megrendelés?

- Minden sikeres rendelés után a regisztrációban megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ez a szerverek terheltségétől függően általában azonnal, de egy fél órán belül mindenképp meg kell hogy érkezzen.

1.6 Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

- Minden termék információs oldalán feltüntetjük a termék várható szállítási idejét, általában a legtöbb termékünk másnap átvehető vagy feladható, de minden esetben ezt külön fel is tüntetjük. Házhoz szállítás és a PickPackPont, Foxpost csomagautomatában, Packeta csomagponton átvétel a feladás másnapján érhető el.

1.7 Ilyen sok termék, mégis már másnap átvehetem?

- Igen, a kiforrott logisztikai rendszerünknek köszönhetően mindez lehetséges.

1.8 Hogyan fizethetek?

- Személyes átvételnél a boltunkban készpénzzel bankkártyával, házhoz szállításnál a futárnak fizethet. Mindkét esetben lehetőség van előreutalásra, bankkártyás fizetésre. Házhoz szállítás esetén bankkártyával csak előre tud fizetni megrendeléskor. Az iPon Computer Kft utánvétes fizetés esetén kezelési költséget számít fel, melynek díja bruttó 490 Ft. Előre fizetett rendelés (online bankkártya ), illetve előre utalás esetén ez a díj nem kerül  felszámításra.

1.9 Mire hivatkozzak átvételkor?

- Lehetőség szerint a rendelési számra, de lehet névre, telefonszámra, esetleg a rendelt termékekre.

Házhoz szállítás:

2.1 Mennyibe kerül?

- A szállítási költsége kis csomag esetén bruttó 1990Ft kiszállásonként. A kiszállítási díj a rendelt áru mennyiségétől, súlyától az alábbiak szerint változik:

40-100Kg között 7 079+Áfa
100-400Kg között 20 000+Áfa
401-800Kg között 50 000+Áfa
800Kg felett 100 000+Áfa

, és magában foglalja térítésmentesen a GaranciaFutár szolgáltatásunkat is a rendelt termékekre. Az iPon Computer Kft utánvétes fizetés esetén kezelési költséget számít fel, melynek díja bruttó 490 Ft. Előre fizetett rendelés (online bankkártya ), illetve előre utalás esetén ez a díj nem kerül  felszámításra. A Prémium házhozszállítás kis csomagok esetén GLS-el bruttó 2499Ft-ba kerül, és a beérkezést követő munkanapra tudjuk szállítani a csomagot.

2.2 Mikorra esedékes a szállítás?

- Feladás után 1-2 munkanapon belül kiszállítják a rendelést. A várható szállítási időintervallumról a visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk.

2.3 Mi az a GaranciaFutár?

- A GaranciaFutár az iPon Computer Kft. saját szolgáltatása, melynek keretében házhoz szállítással vagy Pick Pack Pont-on, Foxpost csomagautomatában, Packeta csomagponton átvett áru esetén a szerződött futárcégünk ingyenesen szállítja hozzánk a hibásnak vélt terméket, az ügyintézés végeztével - amennyiben a termék a garanciális illetve egyéb feltételeknek megfelelt - ingyenesen visszajuttatjuk önhöz.

2.4 Hogyan rendelhetem meg a GaranciaFutárt?

- GaranciaFutárt csak a főoldalon lévő GaranciaFutár igénylő űrlap kitöltésével és a feltételek elfogadásával lehet igényelni.

2.5 Milyen adatokra van szükség a GaranciaFutárhoz?

- Az alább adatokat kell megadni: termék, termék hibája, név, cím, telefonszám és felvételi időintervallum. Ebben az esetben a futárunk a megadott időben elmegy a termékért.

2.6 Hogyan adjam át a futárnak a garancia problémás terméket?

- A terméket kérjük biztonságosan becsomagolni, illetve egy papírra a hibát feljegyezni és a garancia papírral együtt mellékelni. Eredeti garancia papír nem szükséges, elegendő egy fénymásolat is.

2.7 Mennyibe kerül a GaranciaFutár?

- Jogos garanciaproblémánál ingyenes, amennyiben a termék hibátlannak bizonyul a házhoz szállítás díját, bruttó 2540Ft-ot számolunk fel, ezért az ön érdekében kérjük, csak akkor vegye igénybe ezt a szolgáltatásunkat, amennyiben 100%-ig megbizonyosodott a garanciális problémáról.

Hitel, finanszírozás:

3.1 Lehetőség van e hitelre vásárolni?

- Igen, a részleteket itt találja:https://ipon.hu/site/financing

Gépösszerakó:

4.1 Hol találok részletes leírást róla?

ERRE a linkre kattintva kaphat bőven tájékoztatást a Gépösszerakó kezeléséről.

Előrendelés

5.1 Mi az az előrendelés?

- Egyes jobban várt játékoknál lehetőség van az előrendelésre, amely azt jelenti, hogy a várható hivatalos megjelenés előtt is már lefoglalható az érkező készletből a termék, így biztosan átvehető a megjelenés napján.

5.2 Mikor kapom meg?

- Személyes átvételnél a hivatalos megjelenés napján, munkanap 10 órától átvehetőek az üzletünkben, házhoz szállítás, PickPackPont átvétel, Foxpost csomagautomata, Packeta csomagpont átvétel esetén pedig a megjelenés előtti munkanapon adjuk át a futárnak a terméket, így rendes esetben a megjelenés napján megérkezik a termék.

5.3 Mennyibe kerül?

- Az előrendelés ingyenes, csak átvételkor kell a termék árát kifizetni. Az előrendelt termékekre is akciós házhoz szállítási árak vonatkoznak, mely egy termék esetén 1499Ft.

5.4 Előleg szükséges?

- Nem.

5.5 Miért lesz több rendelési számom?

- Külön rendelésként kezelünk minden terméket, melynek más az átvételi dátuma. Például ha két olyan játékot rendel meg előre, melyeknek más a hivatalos megjelenési dátuma, úgy két rendelésnek vesszük és a két különböző dátummal vehetőek át a termékek.

5.6 Több mindent rendelek, mikor kapom meg?

- Az előrendeléses termékeket kivéve minden termék másnap átvehető, míg az előrendeléses termékek a hivatalos megjelenés időpontjában.

Ajándékutalvány

6.1 Mi az az Ajándékutalvány?

- Az Ajándékutalvány egy remek lehetőség, mellyel megajándékozhatjuk üzlettársainkat, szeretteinket, hogy maguk válasszák ki az iPon WebShop-ban a számukra szimpatikus, hasznos terméket, termékeket.

6.2 Hogy vásárolhatom meg?

- Az Ajándékutalvány menüpont alatt, mint egy hagyományos terméket, csak a kosárba kell helyezni a kivánt mennyiségben és ugyanúgy megrendelni mint bármilyen más terméket.

6.3 Hogyan fizethetem ki?

- Csak Ajándékutalvány vásárlása esetén elektronikusan, banki átutalással, vagy személyesen a 1143 Budapest, Francia út 40/b sz. alatti üzletünkben lehet kifizetni, amennyiben más termékkel együtt vásárolja, úgy lehetőség van a futárnak, illetve a PickPack átvevő helyen is megfizetni.

6.4 Mikor kapom meg?

- Az Ajándékutalvány értékének a számlánkra való beérkezésétől számított 24 órán belül aktíváljuk az Ajándékutalványt, melyet e-mailben küldünk. Kérjük kezelje figyelmesen az utalvány kódját tartalmazó e-mailt!

6.5 Fizikailag is megkapom?

- Nem, az utalványt csak elektronikus formában, e-mailben küldjük ki.

6.6 Kifizettem, hol a kód?

- iPon Ajándékutalvány c. e-mail tartalmazza az Ajándékutalvány típusát, lejáratát és a kódot.

6.7 Többet rendeltem, egy e-mailt kaptam csak, miért?

- Több Ajándékutalvány rendelése esetén mindegyikről külön e-mailt küldünk a kódokkal. Tehát 3db 5000Ft-os utalvány esetén 3 különböző e-mailt küldünk 3 különböző kóddal.

6.8 Hogyan használhatom fel?

- Miután a termékeket a kosárba helyezte, a Megrendelés gomb megnyomása után a Kosár / Vásárlás oldalon tudja alul az Ajándékutalvány kódját beírni, mely után a termékek között megjelenik az utalvány értéke.

6.9 Mire használhatom fel?

- Az Ajándékutalvány felhasználható az összes iPon WebShop-ban, így hardver, szoftver, könyv, játék, konzol és minden egyéb termék megvásárolható belőle. A kódot a különböző szolgáltatásokra is fel lehet használni, mint például gépösszeszerelés, házhoz szállítás.

Vissza az oldal tetejére