Shop menü

VIP SERVICE ÉS HÁZTÓL-HÁZIG GARANCIA A HUAWEI-NÉL

A Huawei új szolgáltatást vezet be néhány friss modellnél, és igyekszik könnyíteni a felhasználók helyzetét a COVID-19 járvány idején.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
VIP Service és háztól-házig garancia a Huawei-nél

Arról már korábban volt alkalmunk beszámolni, hogy lesz háztól-házig garancia a Huawei-nél, és ez most indult el. Ezzel egyidejűleg pedig egy másik friss szolgáltatást is bejelentett a kínai alakulat, ami azonban csak az új csúcsmodelleket érinti – egy eszköz kivételével.

A VIP Service névre keresztelt szolgáltatást a Huawei kifejezetten azzal a céllal hozta létre, hogy segítse a csúcskategóriás eszközöket, illetve azok felhasználóit. Ennek a keretében az olyan okostelefonok részesülnek kiemelt figyelemben, mint a friss P40-széria tagjai, ide érteve a P40 és a P40 Pro mellett a megfizethetőbb P40 Lite modellt, valamint a hajtogatható Mate Xs is benne van a körben, a közel 1 milliós árával. A P40 Pro+-ról azért nem esik szó egyelőre a VIP Services esetében, mert az csak később kerül a boltokba.

Galéria megnyitása

A lényege ennek a szolgáltatásnak abban áll, hogy országszerte több mint 30 kereskedelmi ponton kérhetnek az emberek a mobiljukkal kapcsolatosan szakértői segítséget, bármilyen problémával szembesüljenek. De akár a használattal kapcsolatos kérdésekben is segítenek a tulajdonosoknak az illetékesek. A Huawei a saját szervizpontjai mellett ebbe a szolgáltatásba bevonta az összes Media Marktot és a Notebook.hu üzleteit is. Ezen felül pedig hívhatják az emberek a +36-80-482-934 telefonszámot is munkanapokon reggel 9-től este 7-ig, ahol szintén szakszerű segítségben részesülhetnek.

Természetesen a járvány idején azt senkinek nem javasoljuk, hogy a boltokhoz forduljon az új csúcsmobiljával, hiszen ezzel nemcsak önmagát teszi ki veszélynek az ember, hanem az üzletek szakképzett munkavállalóit is. Szóval a koronavírus levonulásáig a telefonos elérhetőséget érdemes preferálni a VIP Services esetében.

Ennek a szolgáltatásnak egyébként van még egy extrája, az pedig az ajándék felhős adattároló. A felsőkategóriás eszközök esetében 50 GB-nyi extra helyet biztosít a Huawei a felhasználói adatok számára, míg a P40 Lite-nál 15 gigás csomaggal lehet számolni. Ez napjainkban azért is jól jöhet, mert egyszerűbbé teheti a tartalmak megosztását mások felé, és az online adattárolókban az emberek mindig biztonságban tudhatják az adataikat, nem kell attól tartani, hogy a mobil elhagyása, elromlása után a családi fotók vagy egyebek kárba vésznek.

A VIP Services mellett a Huawei elindította a háztól-házig szolgáltatását is, ami a koronavírus-járvány ideje alatt lesz igénybe vehető minden Huawei készülék esetében. Tehát legyen szó notebookról, okosóráról, tabletről, mobilról, routerről, modemről, vagy más egyébről, a Huawei intézi majd teljes egészében a szállítást, ha valamilyen garanciális problémája akad az embernek.

Galéria megnyitása

A háztól-házig szállítás során a készülék sterilizáláson is átesik majd, ennek köszönhetően nem kell attól tartani, hogy a koronavírus esetleg a készülék révén jut el a felhasználóhoz. A Huawei mindent megtesz a munkavállalók és a tulajdonosok egészségének a megóvása érdekében. A szállítást a Huawei Support alkalmazásban, adott eszközöknek a saját honlapján, vagy egyéb eszköznek a TMX oldalán, esetleg a fent már említett telefonszámon lehet megrendelni. És amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizeit ebben az időszakban, az ingyenes készülék-fertőtlenítésben is részesül.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére