Meghosszabbítja a garanciát a Samsung a termeiknél

Meghosszabbítja a garanciát a Samsung a termeiknél

A Samsung már korábban bejelentett pozitív intézkedéseket a koronavírus-járvány miatt, és most egy újabb lépést tett annak érdekében, hogy a felhasználókat megkímélje az extra kellemetlenségektől, felesleges utazásoktól. Már sok cég döntött úgy – elsősorban mobilgyártók –, hogy kitolják a jótállási időt, és most a Samsung is meglépte ezt.

Néhány hete a Samsung bejelentette, hogy ingyenesen szállítja háztól-házig azokat a mobiltelefonokat, amik javításra szorulnak. A vállalat fertőtleníti is a rábízott eszközöket annak érdekében, hogy a fertőzési veszélyt teljesen elhárítsa. És arról is gondoskodott, hogy a telefonos ügyintézés, a távoli segítségnyújtás hatékonyabban menjen, több esetben legyen képes a felhasználóknak valódi megoldást nyújtani személyes kontaktus nélkül.

A Samsung korábban a garanciaidő meghosszabbításáról nem döntött, de végül a jelek szerint belátta, hogy erre is szükség lehet. Éppen ezért most hetekre visszamenőleg hirdette ki, hogy azoknak a szerkezeteknek, melyeknek a COVID-19 járvány alatt járna le a jótállási ideje, ez jelentősen ki lesz tolva.

Galéria megnyitása

Március 15-től hosszabbítja meg a Samsung a garanciát minden készülék esetében, és egészen június 15-ig tart ez az intézkedés. Azok a termékek, amik beleesnek az említett intervallumba, automatikusan hosszabb garanciában részesülnek, ami július 15-ig tart. Fontos, hogy mivel ez automatikusan érvénybe lépő intézkedés, semmit nem kell tennie az embereknek. Ha valamilyen eszköz ez idő alatt felmondja a szolgálatot olyan módon, hogy garanciális keretek között szorul javításra, akkor nem kell mást tennie a tulajdonosnak, mint jelezi a vállalat hivatalos Ügyfélszolgálatán az esetet. A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/ weboldalon és a 06-80/726-7864 telefonszámon érhetők el.

A felesleges kérdések elkerülése érdekében a vállalat minden szükséges részletet feltüntet a mostani intézkedéssel kapcsolatosan a terméktámogatással kapcsolatos információkat egyébként is tartalmazó aloldalán. A felhasználók a Samsung Members alkalmazásban személyre szabott segítséget is kaphatnak. És arra is felhívta a figyelmet a dél-koreai alakulat, hogy van saját közösségi fóruma (Samsung Community), ahonnan nagyon sok információt lehet beszerezni.

„Szeretnénk ebben a nehéz időszakban segíteni a felhasználókat és minél több terhet levenni a vállukról. A kiterjesztett jótállással hozzájárulunk ahhoz, hogy minél többen otthon maradhassanak” – mondta el Kovács Gábor, a Samsung Magyarország szervizekért és ügyfélszolgálatért felelős vezetője.

Természetesen a meghosszabbított garanciaidőben is ingyenesen szállít el és vissza is a felhasználókhoz a mobilkészülékeket a Samsung, és az alapos fertőtlenítésről is gondoskodik. A meghosszabbított garanciaidővel a Samsung bízik benne, hogy meg tudja könnyíteni a vásárlók dolgát, hiszen így nem muszáj sietni egy-egy közeli jótállási idős berendezésnek a mielőbbi a szervizbe juttatásával.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap