Shop menü

BŐVÍTETT SZERVÍZSZOLGÁLTATÁST AD A SAMSUNG A KORONAVÍRUS IDEJÉRE

Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Bővített szervízszolgáltatást ad a Samsung a koronavírus idejére

A Huawei néhány napja jelentette be, hogy meghosszabbítja azoknak az eszközöknek a garanciaidejét, amelyek a járvány ideje alatt esnének ki ebből a támogatásból. És más intézkedéseket is beharangozott a vállalat, most pedig a Samsung jelentett be néhány fontos újítást ezen a fronton.

Az új koronavírus kitörése miatt a dél-koreaiak úgy határoztak, hogy a felhasználók és a munkavállalók védelmének érdekében több átmeneti intézkedést is bevezetnek az ügyfélszolgálathoz és a szervizszolgáltatáshoz kapcsolódóan. A #maradjotthon kampány miatt kiemelten nagy figyelmet kap ezentúl a telefonos ügyintézés, ahol a lehető legtöbb problémára megpróbál majd megoldást nyújtani a vállalat.

Persze lesznek olyan hibák, amiket szóban nem tudnak megoldani a Samsung tapasztalt kollégái, és ilyen esetekre pedig a vállalat ettől kezdve háztól-házig ügyintézést fog vállalni, ami a felhasználó szempontjából teljesen ingyenes. A távolról nem megoldható meghibásodással küzdő mobiltermékekért futárt küld a Samsung, és a probléma felszámolását követően a jól működő eszközt vissza is juttatja a vállalat a tulajdonosának. Így az embereknek nem kell otthonról kimozdulnia, nem veszélyeztet másokat.

Galéria megnyitása

Fontos, hogy a Samsung fertőtlenítést is nyújt majd minden készülék esetében, szóval nem kell attól sem tartani, hogy a koronavírust elkapja a cég dolgozója egy beszállított okostelefon miatt, vagy éppen a szervizes adja tovább a felhasználónak. Érdekesség ezen a téren, hogy bizonyos fém felületeken akár 3 napon keresztül is képes úgy életben maradni a kórokozó, hogy vár a megfelelő gazdatestre, és bizony 72 órán belül a javításra váró termék eljuthat a felhasználótól a szervizes kezébe.

„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a felhasználóknak, így partnereinkkel együttműködve szeretnék megkönnyíteni és biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is” – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke.

Azt nem határozta meg a Samsung, hogy a változások meddig lesznek érvényben, úgy fogalmaz ezzel kapcsolatba a cég, hogy mostantól egészen a visszavonásig lehet rá számítani. A cég remélhetőleg a járvány lecsengéséig érvényben hagyja az intézkedéseket.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére