indiePon - VR játék lesz az Idétlen időkig folytatása

Mutatunk még ezen kívül például Beholder-filmet, akciódús repülőszimulátorhoz és űr-roguelike-hoz készült demókat, valamint mélytengeri furcsaságokat is.

indiePon - VR játék lesz az Idétlen időkig folytatása

VR játékként folytatódik az Idétlen időkig

Az 1993-as kultfilm (angol nyelvű címén Groundhog Day) történetének következő fejezete, a Groundhog Day: Like Father Like Son az eredeti főhős fiának, Phil Connors Jr.-nak sorsát követi, ezúttal VR alkalmazás formájában.

Apucihoz hasonlóan az ifjabb Phil is beragad egy folyton újra lejátszódó napban, Punxsutawney kisvárosában, és addig nem szabadul a rémálomból, míg meg nem tanulja, mennyire fontosak a család és a barátok.

Az elágazó történetben való haladás közben fejtörőket oldunk meg, a fejlesztő Tequila Works (ők csinálták például a Rime-ot is) becslése szerint nagyjából nyolc órán át. Az első előzetes nem igazán mutat sokat a játékból, de számos kalandra számíthatunk a Connors-família otthonában, és más helyszíneken a városban.

A Groundhog Day: Like Father Like Son megjelenését erre az évre tervezik, a hivatalos oldalon érdemes követni a híreket.

Film készült a Beholderhez

A Kinodom Productions már a Papers, Please-hez is készített egy rövidfilmet, következő projektjük pedig a Beholderhez kapcsolódott.

A disztópiaszimulátor „moziváltozata” sem kevésbé depresszív, mint a játék: fekete-fehér kockái szintén egy házmester történetét mutatják be, aki kémkedik az épület lakói után, nem tesznek-e valamilyen törvénybe ütköző dolgot (dehogynem), miközben megpróbál segíteni beteg kislányán.

A látványvilág érdekessége, hogy a fehérek vakítóan fényesek, a főhős nyakkendője és kulcsai szinte világítanak. Hangok alig vannak a kísérteties zenén kívül, melynek hullámzása szorosan követi az eseményeket.

Akár játszottatok a Beholderrel, akár nem, érdemes megnézni.

Kickstarteren a Godhood

Az Abbey Games régimódi istenszimulátoráról tavaly augusztusban írtam először. Az akkori tervek anyagi fedezete megvan, de a stúdió extrákat is szeretne, például ősi isteneket saját kultuszokkal, ehhez pedig a Kickstarteren indítottak gyűjtést.

A cikk írásakor már majdnem a fele megvan a kért összegnek. Ha sikerül összeszedni, istenünket lovecrafti ihletésű rémálommá alakíthatjuk majd, de szó lehet még több isten-változatról, új épületekről és törzsi hőstípusokról is.

A Godhood korai hozzáférése a Steamen lesz elérhető, 25 euróért. Az éles verzió megjelenését is erre az évre tervezik, de ezért már harminc eurót kell majd fizetnünk.

Kipróbálható a Project Wingman

A hangsúlyt az akcióra helyező repülőszimulátor hasonlít az Ace Combat 7-re, de azzal ellentétben teljes VR támogatással érkezik majd, melyet most videón is láthatunk.

Az Unreal 4-es motorral készülő játék egy alternatív idővonalon játszódik, ahol a Föderáció nevű többnemzetiségű szervezet uralja a bolygó legfontosabb erőforrásait. Ahogy az várható, lázadás tör ki, polgárháború dúl, mi pedig zsoldos pilótaként veszünk részt a harcokban.

Modern vadászgépes csatákat vívunk majd, melyeket nem terhelnek valósághű, részletes szimulációval. Gépcsapatok suhannak egymás körül, folyamatosan tüzelve – a kontroller határozottan ajánlott, de lesz HOTAS-támogatás is.

A Project Wingman alfa demója letölthető az itch.io-ról.

Új demót kapott a Crying Suns

A játék egy űr-roguelike fokozatosan kibomló történettel, melyben a fejlesztő Alt Shift az FTL erőforrás-menedzsmentjét és döntéshozatalát szeretné ötvözni egy sokkal szabadabb felfedezéssel, illetve nagyobb hangsúlyt fektetnének a sztorira.

Feladatunk az, hogy egy többszáz fős legénységgel rendelkező, hatalmas űrhajót kísérjünk különböző naprendszereken át olyan messze, amennyire csak tudjuk, közben megvizsgálva a bolygókat, és néha persze csatákba keveredve. Hadihajónkon számos fegyvertípus áll rendelkezésünkre ehhez, de cirkálókat, vadászgépeket és drónokat is az ellenségre küldhetünk, és akkor még nem is említettem az út során felszedett hősök különleges képességeit.

Békeidőben a hősök irányítják majd az expedíciókat. Ilyenkor erőforrásokat gyűjtögetünk, vagy a több, mint háromszáz event egyikébe futunk bele, melyek között párbeszédek is lesznek a Crying Suns számos frakciójával, vagy kockázatos döntéseket kell hoznunk, esetleg ismét harcolnunk kell.

Az Alapítvány-sorozat, a Dűne és a Battlestar Galactica által ihletett történet fő szálát az arra irányuló próbálkozás adja, hogy eljussunk Gehennába, mely az emberiség utolsó reménye a megosztott galaxisban (ehhez képest jó nevet találtak neki…). Minden sikeres út felfed egy kis részletet a Galaktikus Birodalom bukásának mélyben húzódó, valódi okáról.

Ha meghalunk (és sokszor meg fogunk halni), egy klónsereggel kezdjük újra a kalandot, mely megegyezik korábbi embereinkkel. Jó hír, hogy megmarad a hozzáférés minden megszerzett hajóhoz, fegyverhez és hőshöz.

A Steamen elérhető legfrissebb demó az utóbbi hét hónap fejlesztéseit is tartalmazza. Később itt is megvehetjük majd a korai hozzáféréses verziót, de ez egyelőre csak az itch.io-n található meg.

Csúszik az Ape Out

Az Ape Out olyan, mint a Hotline Miami egy gorillával a főszerepben. A majom kiszabadul és tombol, a játékmenet gyors, egyszerű, és erőszakos, a háttérben dzsesszes dob-, illetve cimbalomfutamok kísérik az őrületet.

Gabe Cizzillo alkotása február 7-én jelent volna meg a Steamen, de a játékot kiadó Devolver Digital bejelentette, hogy február 28-ra csúsztatják. Bár nem lehet előre látni, mennyire lesz időtálló szórakozás, rövid távon remek mókának ígérkezik. Nintendo Switch-en is kipróbálhatjuk majd.

Furcsa mélytengeri lények az Oceanariumban

Az űrt jobban ismerjük, mint a földi óceánokat, tartja a mondás, és a játék épp azért készült, hogy felfedezhessük a víz alatt élő alieneket.

Az persze jó kérdés, hogy az Oceanarium kreatúrái, vagy a valódi mélytengeri állatok hasonlítanak-e jobban a földönkívüliekre, mindenesetre ezek itt színesek és valahogy olyan... költőiek. Ha szeretnétek látni őket, töltsétek le az alkotást az itch.io-ról, ingyenes.

Itt a legcukibb No Man’s Sky videó

A Free Dad Videos nevű YouTube-csatornán Matt Silverman és lánya, az ötéves Amelia osztja meg filmjeit. Legutóbbi munkájuk a Nomad Squadron, egy űrkaland a No Man’s Sky világában.

A játékot ismerők találhatnak benne pár bennfentes vicccet is.

Tovább javult az önálló játékká vált Thief mod

A The Dark Mod eredetileg a Doom 3-hoz készült, de aztán a saját lábára állt. A Thief-élményt új motorral tapasztalhatjuk meg, ha letöltjük, és számos, rajongók által készített küldetésben tehetjük próbára magunkat.

A 2.0-s verziótól már nem szükséges hozzá a Doom 3, a friss 2.07-es változat pedig tovább stabilizálta a játék állapotát, illetve orvosoltak néhány grafikai és hanghibát. Ha szeretitek a legendás lopakodósdit, próbáljátok ki a modot!

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap