Shop menü

RÉGIMÓDI ISTENSZIMULÁTOR LESZ A GODHOOD

A megjelenést a jövő évre tervezik.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
Régimódi istenszimulátor lesz a Godhood

A Renowned Explorersről és a Reusról ismert Abbey Games műhelyeiben készülő Godhood egy olyan műfajt képvisel, mellyel mostanában nem találkozhattunk annyit, mint évekkel ezelőtt. A klasszikus Populousban megszokott módon itt is egy láthatatlan istenséget alakítunk majd, a feladat pedig az, hogy kiválasztott népünket győzelemre vezessük mindenféle kinyilatkoztatások és manipulációk segítségével, tehát sosem közvetlenül megadva az utasításokat.

Ezúttal nem alakíthatjuk majd át a világot, csak lakóit vehetjük rá, hogy teljesítsék kívánságainkat. Eldönthetjük, milyen emlékműveket építsenek, milyen rituálékat hajtsanak végre, és hogyan imádhatnak minket a legmegfelelőbb módon, de a vulkánkitörésekről valószínűleg le kell mondanunk.

A világvége-lehetőségek hiánya nem jelenti azt, hogy nem lesz konfliktus. Rituális harcban le kell győznünk a rivális isteneket, akár nyers erőszakkal, akár követőik meggyőzésével és csodálatuk kivívásával. Ki merne szembeszállni törzsünkkel, ha mondjuk a macskák a szent állataik? Na ugye.

Az Abbey Games megerősítette, hogy a történetre kihegyezett kampánymód is készül, jó újrajátszhatósági értékkel. Érdekes lesz látni, hogyan oldják majd meg a finomabb stratégiai részleteket úgy, hogy nem lesznek isteni csodák az eszköztárunkban.

A Godhood megjelenését a jövő évre tervezik, hírekért a hivatalos oldalt érdemes figyelni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére