Az EssilorLuxottica és a Meta kollaborációja egyre virágzóbb. Ahogy arról korábban volt alkalmunk beszámolni, a Ray-Ban Meta szemüvegből már több mint 2 millió talált gazdára. A cégek ezzel elégedettek lehetnének, de inkább csak előre tekintenek, és már sokkal komolyabb forgalomban reménykednek. A kereslet és a figyelem fenntartásán folyamatosan dolgozik a Meta.
A Ray-Ban Meta szemüveg egy technológiai eszköz elsősorban, nem pedig egy divattermék, viszont a Meta felismerte a gyártóval, hogy az embereknek akkor lehet igazán hatékonyan eladni, ha mégis úgy kezelik, mint a hagyományos napszemüvegeket. Ennek megfelelően folyamatosan jönnek az új színek, különleges kiadások, amikkel a portéka újra és újra képes a híroldalak hasábjaira felkerülni. Miközben egyre több emberben ébreszt vásárlási vágyat.
A Párizsi Divathét (Paris Fashion Week) most volt, és ennek alkalmára jelentette be a Meta az okosszemüveg legfrissebb kivitelét, ami limitált, de legalább megvásárolható. A Ray-Ban Meta x Coperni Limited Edition egy füstszínű keretet kapott.
A cég korábban elképesztő médiakampányba, reklámhadjáratba kezdett, és készített több olyan Ray-Ban Meta szemüveget is, amiket nem lehetett megvásárolni. A Super Bowl döntőt játszó két csapat kapott különleges kiadású szemüvegeket, és kis mennyiségben influenszereknek is kiosztott a Meta egy egyedi, fekete-arany színvariánst. Más, korábbi limitált kiadások az eBay-en 1500-2000 dollár körüli összegekért forognak. A mostani újdonság csak 550 dollárba kerül kerülni, de borítékolható, hogy a készlet gyorsan el fog kopni, és lesznek olyan példányok, amik kéz alól, sokkal drágábba fognak menni.
A friss Ray-Ban Meta x Coperni Limited Edition tényleg viszonylag kis példányban fog a boltokba kerülni, 3600 darabos tervez leszállítani a cég. A finoman áttetsző fekete keretnek csak a szárai végére került fel a Coperni márkajelzése, a keretbe egy szürke, tükrös felületű lencsepár került, ennek pedig a sarkában van egy apró Coperni felirat gravírozva. A Coperni nagyon extravagáns ruhákat vitt már a kifutóra, és ezeket forgalmazza a közönségének. Ezekhez képest a Ray-Ban Meta x Coperni Limited Edition meglepően visszafogott lett.
A bejelentéssel együtt a Meta felhívta rá a figyelmet, hogy egyre több embernek teszi elérhetővé az új élő mesterséges intelligencia társalgási funkciót, valamint a valós idejű MI fordítást. Ezek már nemcsak angol és spanyol nyelven üzemelnek, hanem francia és olasz támogatás is van. Akik szeretnék a legújabb fejlesztéseket kipróbálni, jelentkezhetnek a Meta korai elérés programjába. A Meta frissítésekkel folyamatosan szállít új lehetőségeket a szemüvegre, a megjelenése óta nagyon sokat fejlődött a termék.
Hivatalosan a Ray-Ban Meta Magyarországon továbbra sem elérhető, miközben egyre több európai kereskedésben jelenik meg a termék. Az új Ray-Ban Meta x Coperni Limited Edition modell is megvásárolható lesz az öreg kontinensen, például a német és az olasz kereskedők is kapnak majd belőle. Persze, mivel erősen limitált, így valószínűleg pillanatok alatt lába kél majd annak a „néhány” példánynak.