Xbox: próbáld ki, mutasd meg másoknak is, és a tiéd

Érdekes ötlettel álltak elő az MS marketingesei annak érdekében, hogy felhasználók egy egészen új rétegét nyerhessék meg az Xbox számára. A módszer már-már szinte spammelésre emlékeztet, ám annál azért mégis pozitívabb fogadtatásban lesz része (valószínűleg), és jó eséllyel annál jóval hatékonyabb is lehet.

Xbox: próbáld ki, mutasd meg másoknak is, és a tiéd

Érdekes ötlettel álltak elő az MS marketingesei annak érdekében, hogy felhasználók egy egészen új rétegét nyerhessék meg az Xbox számára. A módszer már-már szinte spammelésre emlékeztet, ám annál azért mégis pozitívabb fogadtatásban lesz része (valószínűleg), és jó eséllyel annál jóval hatékonyabb is lehet.

Arról van szó ugyanis, hogy Redmond 1.000 nőnek küld ki egy-egy Xbox 360 parti-csomagot, amely a konzol mellett tartalmaz még mikróban elkészíthető pattogatott kukoricát, egy univerzális médiatávirányítót, a "Scene It? Box Office Smash" játékot, egy háromhavi előfizetést az Xbox Live-ra, és 1.600 Xbox Live pontot.

A megcélzott nőknek mindezért cserébe csupán annyit kell tenniük, hogy meginvitálják magukhoz több (legalább tíz) barátjukat és ismerősüket, és nekik is tartanak egy kis konzol-bemutatót. A Microsoft komolyan bízik benne, hogy így számtalan újabb rajongót szerezhet, akik másoknak is lelkesen áradoznak majd a 360-ról - még újabb rajongókat vonva be így a körbe.

Heather Snavely, a cég interaktív szórakoztató üzletágának vezetője úgy fogalmazott, hogy a 360 három évvel ezelőtti útjára indítása óta 20 millió példányt adtak el - annak érdekében pedig, hogy ezt a számot megduplázhassák, egy új, nőkből és tinikből álló réteget kell megszólítaniuk. Ehhez pedig egészen újszerű módszerekkel fognak hozzálátni.

A promóciót a House Party szervezte és bonyolította le; a leendő szerencsés nyerteseknek előzőleg ki kellett tölteniük egy, a közösségi oldalakon folytatott aktivitásaik felől érdeklődő kérdőívet, majd ezt követően sorsolták ki köztük a $150-os parti-csomagot.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward