Arról van szó ugyanis, hogy Redmond 1.000 nőnek küld ki egy-egy Xbox 360 parti-csomagot, amely a konzol mellett tartalmaz még mikróban elkészíthető pattogatott kukoricát, egy univerzális médiatávirányítót, a "Scene It? Box Office Smash" játékot, egy háromhavi előfizetést az Xbox Live-ra, és 1.600 Xbox Live pontot.
A megcélzott nőknek mindezért cserébe csupán annyit kell tenniük, hogy meginvitálják magukhoz több (legalább tíz) barátjukat és ismerősüket, és nekik is tartanak egy kis konzol-bemutatót. A Microsoft komolyan bízik benne, hogy így számtalan újabb rajongót szerezhet, akik másoknak is lelkesen áradoznak majd a 360-ról - még újabb rajongókat vonva be így a körbe.
Heather Snavely, a cég interaktív szórakoztató üzletágának vezetője úgy fogalmazott, hogy a 360 három évvel ezelőtti útjára indítása óta 20 millió példányt adtak el - annak érdekében pedig, hogy ezt a számot megduplázhassák, egy új, nőkből és tinikből álló réteget kell megszólítaniuk. Ehhez pedig egészen újszerű módszerekkel fognak hozzálátni.
A promóciót a House Party szervezte és bonyolította le; a leendő szerencsés nyerteseknek előzőleg ki kellett tölteniük egy, a közösségi oldalakon folytatott aktivitásaik felől érdeklődő kérdőívet, majd ezt követően sorsolták ki köztük a $150-os parti-csomagot.