Shop menü

VÁSÁRLÁST SEGÍTŐ MODULT TESZTEL A TWITTER

A szolgáltatás ennek köszönhetően hasznosabb felület lehet majd a vállalkozások számára a kereskedelmi tevékenységük felfuttatása szempontjából.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Vásárlást segítő modult tesztel a Twitter

A Twitter folyamatosan dolgozik a mikroblogja fejlesztésén, és most a vállalkozások számára szeretne segítséget nyújtani egy friss fejlesztése révén. Egy olyan megoldáson dolgozik egyebek mellett, ami a programon belüli vásárlást segítené. A közösségi szolgáltatások körében ez már nem ritka, szóval a Twitternek van honnan ihletet gyűjtenie.

Az elmúlt negyedéve aránylag jól sikerült a Twitternek, a vállalat nyereséges tudott lenni, viszont továbbra is nagyon nehezen tud profitot termelni. Éppen ezért a cég folyamatosan dolgozik olyan fejlesztéseken, amik révén képes a monetizáció tekintetében javulást elérni. Ilyen újítása a Twitternek a Super Follow, és erre szolgálna részben az a vásárló modul, aminek a teszteléséről most beszélhetünk.

Sok kisebb-nagyobb vállalkozás van a Twitteren, akik a termékeit reklámozzák a különböző bejegyzéseikben. Viszont általában a cégek más tartalmakat is megosztanak, így ha valaki csak a termékeket szeretné megnézni, akkor kénytelen a posztok tengerében keresgélni. Legalábbis jelenleg, mert ezen a téren fog változást hozni a vásárlómodul.

Galéria megnyitása

Az újításnak köszönhetően a kereskedelmi tevékenységet folytató felhasználóknak lehetősége lesz arra, hogy a fiókjukon belül kiemeljék a termékeket a modul alkalmazásával. Ennek rögzített helye lesz a profilnézet esetében az első szekcióba, közvetlenül a követési információk alatt, a bejegyzések felett.

A vásárlómodult a Twitter úgy alakította ki, hogy kicsi helyet foglaljon el, miközben tartalmas. Egy egészen vékony sávot foglal el, és oldalra lehet görgetni. Kicsi kártyákon jelennek meg a termékek. Akkorák a kártyák, hogy lehessen látni a sáv oldalra lapozása közben, ha van még tovább a lista, nem tölti ki teljesen a rendelkezésre álló helyet a kijelző szélességében. Szerepel rajta a termék képe, neve, kategóriája, valamint természetesen az ára. Egy akciósan kínált termék esetében az eredeti ár mellett tűnhet majd fel a kedvezményes ár.

Galéria megnyitása

A vásárlási kártyáról megnyitható felület már nem a Twitter része lesz, hanem az adott terméknek az online vásárlási lehetőséget biztosító oldala, de a mikroblog integrált böngészőjén belül, gördülékenyen fog ez bejönni. Idővel pedig talán arra is lesz majd mód a platformon, hogy az ember a teljes vásárlást a Twitteren belül bonyolítsa le az elejétől a végéig.

Korábban egyébként a Twitter már kacsintgatott a vásárlási lehetőség irányába, de akkor más funkciók fejlesztése felé fordult inkább, most viszont úgy fest, hogy visszatér a kereskedelmi front kialakításához. Most még csak az iOS alkalmazásban működik ez az újítás. A vásárlást segítő modulnak a tesztelése csak az Egyesült Államokra korlátozódik, és kiemeltebb márkáknál bukkanhat fel.

A Twitter valószínűleg még idén elindítja a vásárlási modult, de azt nem lehet tudni, hogy pontosan mikortól lesz ez kihasználható például Európában is. Hiszen az biztos, hogy regionális korlátozás mellett fog debütálni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére