Shop menü

VÁSÁRLÁSRA FEJLESZTHET APPOT AZ INSTAGRAM

Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Vásárlásra fejleszthet appot az Instagram

Az Instagram nemrégiben indította el az IGTV alkalmazását, ami lehetőséget biztosít egészen hosszú videók megosztására is, most pedig már arról szólnak a hírek, hogy jöhet az IG Shopping névre hallgató program, mely arra lesz kihegyezve, hogy vásárolni is lehessen benne. Jól pozícionálva akár komoly e-kereskedelmi sikert is hozhatna egy ilyen megoldás.

Az IG Shopping applikáció érkezéséről szóló információk két különböző, a fejlesztéshez közel álló forrásokból származnak. Egyelőre azt nem lehet tudni, hogy ez a szolgáltatás és alkalmazás pontosan miként néz majd ki, de az elmondások alapján az lesz a lényege, hogy úgy lehet majd benne megvenni a termékeket, hogy egyáltalán nem kell elhagyni a programot. A vásárlás teljes folyamata az IG Shopping felületén mehet majd végbe a nézelődéstől a kifizetésig.

A vásárlásra kifejlesztett alkalmazásban a felhasználók állítólag előre összeszedett kollekciók között válogathatnak majd az eladók kínálatán belül, és a termékek minden bizonnyal megosztott fotókon és videókon lesznek bemutatva. Némi leírással persze, plusz minden bizonnyal a címkék, hashtagek használatára is lesz lehetőség. Az Instagram egy ideje már lehetőséget biztosít arra, hogy a különböző cégek termékeket linkeljenek a megosztott felvételek mögé, de ebben az esetben mindig át kell lépni az adott gyártó oldalára, és ott lehet lebonyolítani magát a vásárlást. A jövőben viszont az Instagram megoldaná, hogy rögtön meg lehessen rendelni a termékeket, nem kellene mindenfelé elnavigálni, és mindenhol külön-külön regisztrálni, valamint megadni a vásárláshoz szükséges adatokat.

Azt egyelőre egyáltalán nem lehet tudni, hogy ha ez meg is valósul, mikor debütálhat, de az ötlet mindenképpen ígéretesen hangzik. Az Instagramon a legfrissebb adatok szerint már több mint 25 millió kisebb-nagyobb vállalakozás képviselteti magát valamilyen formán, és minden bizonnyal sokan lennének, akik örömmel vennék igénybe az IG Shopping szolgáltatását. Ráadásul a legutóbbi felmérések alapján ötből négy Instagram felhasználó követ is valamilyen vállalkozást a közösségi képmegosztón, szóval nem lehet azt mondani, hogy nem éri el a tartalom az embereket.

Egy flottul működő, dedikált program révén valószínűleg jelentősen növelhető lenne a vásárlási hajlandóság a felhasználók részéről, az üzletek pedig vonzó képek és látványos videók révén próbálhatnák kiváltani az érdeklődőkből a birtoklási ingert. Az IG Shopping révén a kreatív tartalomgyártás azonnal kifizetődő lehetne, és így a cégek még több helyről tehetnének szert bevételre.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére