Shop menü

ÚJ TERMÉKSTRATÉGIÁVAL NÖVEKEDNE TOVÁBB A REALME

A fiatal márkának nagyon szilárd elképzelései, céljai vannak a jövőre nézve.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Új termékstratégiával növekedne tovább a Realme

A vállalat indiai vezetője, Madhav Sheth a napokban arról beszélt egy szűk körű esemény keretében, hogy már pontos terveik vannak arra vonatkozóan, hogy miként kellene a márkát tovább növelni az által, hogy nemcsak okostelefonokra koncentrálna. Ez a folyamat már korábban elindult, de a cég vezetése most először fogalmazta meg a pontos stratégiát.

A Realme 2018 májusában indult az Oppo almárkájaként, a BBK Electronics csoporton belül, a 2010 óta létező Oppo Real családból alakult ki. Mostanra már függetlenedett az Oppótól, de még sok esetben használja a cég technológiáit, szoftveres megoldásait. A Realme 1 volt az első terméke, amit mostanra több tucatnyi egyéb okostelefon követett. Rendelkezik már a Realme fülhallgatókkal, fitneszkiegészítővel, okosórával és még televízióval is. A termékpaletta fokozatosan bővül.

Galéria megnyitása

Most pedig Madhav Sheth megfogalmazta, hogy a Realme a továbbiakban az 1+4+N stratégiával fog előre lépdelni, hogy még szélesebb körben szerezzen magának ismertséget. Az 1+4+N-től az ihlet egyértelműen a Huawei-től származik, ahol persze ennél jóval nagyobban gondolkodnak a vezetők, ott ugyanis 1+8+N stratégiáról hallhattunk korábban. No, de kanyarodjunk vissza a Realme elképzeléséhez.

Az 1+4+N termékstratégia azt jelenti, hogy lesz egy központ terméke a felhasználóknak, amihez négy másik Realme márkájú készüléket fognak majd megvásárolni, hogy a teljes ökoszisztémát tökéletesen összhangban tudják. És ezekhez kapcsolódnak majd azok az egyéb szerkezetek, amikért nem a Realme felel. Az egy mageszköz, négy „okos HUB” és N AIoT (intelligens IoT berendezés) felálláshoz még növelnie kell a portfólióját a cégnek, de már azt is megtudhattuk, hogy erre is megvan a terv.

Galéria megnyitása

A központi készülék minden esetben a felhasználó Realme okostelefonja lesz a márka gondolata szerint. A négy kapcsolódó szerkezet egy teljesen vezeték nélküli fülhallgatóból, egy csuklón viselhető eszközből (okosóra, karperec), egy televízióból és egy kapcsolódó hangszóróból állhat majd össze kezdetben. A vállalat készülékei a Realme Link alkalmazáson belül teremthetnek majd egymással kapcsolatot. Ezen belül lehet majd a tervek szerint kezelni a nagyszámú AIoT berendezéseket is.

Az 1+4+N stratégia kapcsán bejelentette Madhav Sheth, hogy hamarosan hangszóró is lesz már a Realme kínálatában, ami intelligens lehetőségekkel fog szolgálni. Még idén előrukkolhat ilyen megoldással is a márka, hogy még tovább színesítse a palettáját.

Az elektronikai eszközök mellett a Realme elkezd egyre nagyobb számú promóciós készüléket is előállítani, hogy minél több helyen találkozzanak a márka nevével a potenciális vásárlók. A mostani eseményen például előrukkolt a vállalat egy hátizsákkal, ami 32 literes, és ideális lehet a mindennapos használatra, mert rengeteg dolgot lehet benne rendben elpakolni, mindennek nyújt saját fiókot.

Galéria megnyitása

A Realme komoly lendületben van, és éppen ezért kíváncsian várjuk, hogy milyen jövő előtt áll. A fiatalos vezetőség látszólag nagyon hatékonyan kormányozza a márkát, és hosszabb távon már akár az is elképzelhető, hogy a Realme az Oppo nyomába ér a kiválását követően.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére