Új mérföldkőhöz ért az Apple Music

Túl van a szolgáltatás a 60 milliós táboron. A cég célja a Spotify legyűrése, ami a mostani tendenciák mellett akár össze is jöhet.

Új mérföldkőhöz ért az Apple Music

Az Apple zenei szolgáltatása egyre jobban pörög, és ha nem fogy el a lendülete, akkor könnyen lehet, hogy idővel béri majd a Spotify-t a fizetős felhasználók számát tekintve. Nem különösebben közlékeny egyébként általában az Apple, ha a Music felhasználóinak a számáról van szó, de a legfrissebb információk szerint már túl van a szolgáltatás a 60 milliós táboron.

A 60 millió felhasználó nemcsak az előfizetőket takarja, de abból kiindulva, hogy milyen modellt használ az Apple, ki lehet jelenteni, hogy az embereknek a java fizet a zenehallgatásért, viszonylag kevesen lehetnek, akik éppen az ingyenes próbaidőszakot töltik. Az Apple Music esetében nincs olyan opció, mint a Spotify-nál, hogy reklámok hallgatásának fejében, teljesen ingyenesen is lehet használni a szolgáltatást bármeddig. (Ebben az esetben értelemszerűen a reklámokból származik a Spotify bevétele.) A mostani eredményről Eddy Cue számolt be, az ő igazgatása alatt folyik az Apple Music fejlesztése sok más szoftveres megoldással és internetes szolgáltatással együtt.

Az Apple Music szépen lépdel előre a rajtja óta. Már az első hat hónapban sikerült elérnie a 10 milliós hallgatói számot, 2016 decemberében már 20 millióan hallgatták a kedvenceiket ezen a felületen. A 40 milliós határt 2018 áprilisában lépte át a szolgáltatás, és nem sokkal több mint egy év elteltével már arról számolhatunk be, hogy a 60 milliót is sikeresen átlépte. Az Apple Music folyamatosan gyarapodó kínálattal várja a felhasználókat, és egyre szélesebb körben lehet hozzáférni. A fokozatos terjeszkedés biztosítja azt, hogy egészen gyorsan gyülekezik a felhasználók száma.

Galéria megnyitása

A Spotify legyűrése az Apple célja, ami a mostani tendenciák mellett akár össze is jöhet, de azért nem lesz egyszerű menet. Idén áprilisban számolt be arról a Spotify, hogy már 100 millióan vannak csak azok, akik fizetnek azért, hogy reklámoktól és más kompromisszumoktól mentesen hallgathassák a kedvenc dalaikat. Míg nem férkőzik a versenytársa közelébe a cég, addig örülhet az olyan részsikereknek, mint például az, hogy az Egyesült Államokban elvileg már valamivel több a fizetős vendége, mint a Spotifynak.

Eddy Cue még azt is elmondta az Apple Music eredménye mellett, hogy az Apple exkluzív zenei csatornáját is sokan hallgatják. A Beats 1 esetében konkrét számokat nem említett, csak arról beszélt a szakember, hogy több tízmilliós az adó tábora. Ennek tükrében nem lenne meglepő, ha ilyen téren bővülne a kínálat.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap