Az Apple-re nem jellemző, hogy képviseli magát a CES-en, és ez idén sincs másként, viszont ebben az évben a vállalat hirdetési felületet állított Las Vegasban, amit egyébként szintén nem szokott. A nagy reklámfelületet az Engadget egyik munkatársa szúrta ki a helyszínen.
A cupertinói alakulat az okostelefonjait próbálja hirdetni a Consumer Electronics Show ideje alatt. A vállalat egy fekete-fehér felületen a „What happens on your iPhone stays on your iPhone” szöveget emelte ki egy új iPhone XS részletének ábrája mellett. Ez azt jelenti, hogy „Ami az iPhone-on történik, az az iPhone-on marad.”, és még a vállalat adatkezelésre vonatkozó honlapjának a címét is kiemelte. Szóval a cupertinói alakulat a jelek szerint úgy véli, hogy a biztonság egy kulcsfontosságú erénye termékének.
Az Apple valószínűleg azért döntött úgy, hogy hirdetni kezd a CES ideje alatt Las Vegasban, mert az iPhone-ok iránti kereslet csökkent az utóbbi időben. És ennek eredményeként a vállalatnak mérsékelnie kellett a bevételt illető előrejelzését, amit valószínűleg nem szívesen tett meg, de ez kellett ahhoz, hogy a befektetőket felkészítse a gyengébb szereplésre. (Egyébként egy átgondolt árcsökkentés lehet, hogy jobbat tenne a forgalom növekedésének, mint egy reklámfelület.)