Reklámokban erősít a Google a YouTube frontján

Új eszközöket vezet be a vállalat, amivel véleménye szerint nemcsak a reklámozók, hanem a felhasználók is jól járhatnak.

Reklámokban erősít a Google a YouTube frontján

A Google bevételének a jelentős része továbbra is a hirdetésekből származik. A vállalat éppen ezért folyamatosan azon van, hogy a hirdetők számára a lehető legjobb megoldásokat biztosítsa, miközben a felhasználók kényelmes tartalomfogyasztását sem szeretné túlságosan megzavarni. És ezúttal a YouTube-on megjelenő reklámok esetében biztosít új lehetőségeket.

A vállalat saját kutatásai szerint a felhasználóknak nagyjából a 70 százaléka vásárolt már olyan márkától terméket, amit a YouTube-on látott valamilyen formán, és ez kiemelkedően jó érték. Nagy hangsúlyt fektet a Google a TrueView for Action-kampányra, ami egy olyan videókampány-altípus, mely a felfedezésre, megosztásra és vásárlása egyaránt ösztönöz. A TrueView for Action alkalmazása a tavalyi évben az aktív hirdetők körében 260%-kal emelkedett. És ez a siker ösztönzi idén a vállalat szakembereit a fejlesztésre.

A még sikeresebb vásárlásra csábítás érdekében a Google szakemberei kidolgozták annak a lehetőségét, hogy miként tudnák a reklámokat „vásárolhatóbbá” tenni. Ennek eredményeként létrejött a beépített vásárlási felület, amit kihasználva az eladók megmutathatják a vásárlók számára a legjobb termékeiket. A népszerű megoldásoknak az árát is feltünteti majd a rendszer, így az akciókat is egyből láthatják az emberek adott esetben.

Galéria megnyitása

Csak annyit kell tennie az új lehetőség kihasználásához a Google hirdetőpartnereinek, hogy fogják a Google Merchant Centerben található folyamot a termékekből, és szinkronizálják a videós reklámokkal, amiket a YouTube-on szeretnének a felhasználók elé tárni. Úgy mehet majd le a reklám, hogy a hirdetésben szereplő termékek egy része ki lesz emelve a videó alatt. Ez a felület addig lesz látható, míg végig nem megy a reklám, vagy át nem lépi ezt a felhasználó a kötelezően megtekintendő időt követően. A népszerű termékek bemutatása révén az eladó bízhat abban, hogy több embert tud vásárlásra késztetni.

Tisztában van azzal a Google, hogy a hirdetéseket a lehető legmagasabb megtérüléssel szeretik feladni a cégek. Éppen ezért a vállalat létrehoz egy olyan videokampányt is, ami az elmondása szerint költséghatékonyabb és könnyebben felügyelhető lesz az eddigieknél. Egyetlen kampány keretében lehet majd megjeleníteni reklámot a YouTube kezdőképernyőjén, és a Google-videópartnerek keretében is, ami még a YouTube korlátain is túlnyúlik.

Galéria megnyitása

Úgy véli a Google, hogy az új videokampány minden cégnél jól működik és elérhető, függetlenül attól, hogy egy viszonylag kicsi startupról vagy egy valódi nagyvállalatról van szó. És ennek köszönhetően természetesen a kisebb partnerek fognak jobb pozícióba kerülni. Ennek az újításnak köszönhetően nagyon sok helyen jelenhetnek meg a reklámvideóik, adott esetben a megvásárolható termékekkel együtt is. És a Google elmondás szerint ennek a hirdetésnek az „ár-megtérülés” aránya jóval magasabb, mint a korábbiaknak.

Már arra is lehetőséget nyújt a Google néhány területen, hogy a reklám megtekintése közben az ember azonnal feliratkozhasson tesztvezetésre. Ezt az új kampányt a Google a Jeeppel közösen próbálta ki először, és igen jelentő volt az érdeklődés, szóval ez mindenképpen egy sikeres opciónak tekinthető.

Galéria megnyitása

A Google a továbbiakban is azon lesz, hogy a lehető legtöbb partnert tudja elérni a hirdetései megoldásai révén, és tovább növelje ebből a területből a bevételt. Mert bár a cég már egyéb megoldásokról is szépen profitál, továbbra is a reklámok azok, amik kiemelkedő mértékben adják a bevételt. És ezekkel lehet igazán jó nyereséget is felhajtani.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap