Az Nvidia GeForce RTX 2000-es sorozatú videokártyáinak első hulláma szeptember 20-án teheti tiszteletét a boltok polcain, így már nem kell rájuk sokat várni. A Turing GPU-val szerelt termékek új képességeit egyre több és több játékfejlesztő próbálja kiaknázni, ami mindenképpen jó hír. A DLSS, azaz a Deep Learning Super Sampling segítségével az ígéret szerint kiváló minőségű élsimítás érhető el, miközben a hardverre eső extra terhelés is alacsonyan marad, vagyis nem kell akkora teljesítménycsökkenéstől tartani az effekt bekapcsolásával, mind például az MSAA vagy egyéb hasonló technológiák esetén. A funkciót 16 játék már támogatja ám a lista további kilenccímmel bővült, vagyis elég sok játékfejlesztő-csapat készül az új kártyák rajtjára.
Ez a 9 játék kapott DLSS támogatást:
- Darksiders III
- Deliver Us The Moon: Fortuna
- Fear The Wolves
- Hellblade: Senua's Sacrifice
- KINETIK
- Outpost Zero
- Overkill's The Walking Dead
- SCUM
- Stormdivers
Ez pedig a korábban bejelentett 16 cím, amelyek szintén rendelkeznek DLSS támogatással
- Ark: Survival Evolved
- Atomic Heart
- Dauntless
- Final Fantasy XV
- Fractured Lands
- Hitman 2
- Islands of Nyne
- Justice
- JX3 from Kingsoft
- Mechwarrior 5: Mercenaries
- PlayerUnknown's Battlegrounds
- Remnant: From the Ashes
- Serious Sam 4: Planet Badass
- Shadow of the Tomb Raider
- The Forge Arena
- We Happy Few
DLSS támogatással ellátott címekből tehát már a rajt alkalmával sem lesz hiány, az RTX technológiában rejlő lehetőségeket azonban majd csak később kezdik el kihasználni a különböző játékok.
A jelek szerint teljesítmény terén sem lesz probléma, ugyanis az Nvidia első embere, Jen-Hsun Huang a GTC Japan alkalmával tartott előadásán kiemelte, a GeForce RTX 2080 és a GeForce RTX 1080 Ti esetében egyaránt elegendő teljesítmény áll rendelkezésre ahhoz, hogy 4K-s felbontás mellett 60 FPS-es vagy magasabb sebességet lehessen elérni. És ez a tempó aktív DLSS mellett is tartható lesz.