Shop menü

MEGÚJUL A FACEBOOK LOGÓJA, ÉS NÉHÁNY TERMÉKÉNEK NEVE

A Facebook célja az, hogy mutassa az összetartozást az új nevekkel és a friss márkajelzéssel.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Megújul a Facebook logója, és néhány termékének neve

A Facebook hatalmasra nőtt az indulása óta, de a logója igazából jelentősebb módosításon nem esett át. És a változás igazából most sem lesz különösebben kiemelkedő, de minden eddiginél jobban fog igazodni a cég kulcsfontosságú szolgáltatásaihoz.

A Facebook egyetlen szolgáltatásként indult, és most, 15 év elteltével már egy olyan csomagot nyújt a felhasználóknak világszerte, ami számos „műfajban” jelent segítséget az embereknek a kapcsolattartásban, a szórakozásban és más területeken. A Facebook és annak különböző termékei összekötik az embereket, segítik a tartalommegosztást és egyebek mellett hozzájárulnak más cégek sikeréhez is. És mostantól a Facebook minden eddiginél jobban fogja ezt kommunikálni, jelezni az emberek felé a logójával és más módokon.

A Facebook felirat maradt, végig nagy betűkkel van szedve a név, és új, egyedi betűtípust kezdett használni a cég. De nem ez teszi igazán érdekessé a friss logóját, hanem az, hogy animáltan pompázhat teljes valójában, mert a színe nem szimplán kék, hanem a kék átmegy az Instagram és a WhatsApp színvilágába is. A GIF-ek mostanra nagyon elterjedtek lettek, és ezért gondolta úgy a Facebook, hogy a továbbiakban ilyen módon jelzi az összetartozást a többi termékével. Az új tipográfia egyébként letisztult, és alapvetően egyenes vonalakból áll, de az A és a K betűk kapta némi ívet, ami különlegesebbé, barátságosabbá teszi a látványt.

Galéria megnyitása

Idén már a Facebook egyszer beszámolt arról, hogy az összetartozás tudatosítása érdekében beleemeli a szolgáltatásai nevébe a „from Facebook” megjelölést, amit meg is tett a WhatsApp és az Instagram esetében. Most pedig újabb termékek átnevezéséről döntött ilyen formán. A jövőben már a Messenger, az Oculus, a Workplace, a Portal, és még a Calibra is meg fogja kapni a „from Facebook” utótagot. Ennek köszönhetően már háttérinformációk nélkül is biztosan tisztában lehetnek majd azzal a felhasználók, hogy a Facebook szolgáltatásait alkalmazzák akkor is, amikor például az Oculusszal merülnek alá a virtuális valóságnak.

Galéria megnyitása

A Facebook folyamatosan dolgozik azon is, hogy a lehetőségek szintjén minél jobban összehozza a hasonló funkciókat az eltérő alkalmazásaiban. A különböző Történetek klónok között például már nagy az átjárhatóság az Instagram-Facebook-WhatsApp szentháromság szintjén, és arról is szó esett már, hogy még az üzenetküldők terén is megvalósítaná a vállalat az átjárhatóságot. Ennek értelmében például a WhatsAppból lehetne üzenetet küldeni a Messengerbe, és így tovább.

A vállalat tervei szerint a következő hetekben minden helyen elkezdi majd használni az új neveket, és ezzel együtt talán a marketingben is fel lehet majd fedezni változásokat a továbbiakban. A Facebook ugyanis most már tényleg érzékeltetni akarja, hogy nagyon sok területen van ott, és szerves része az emberek életének.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére