Instagram: Új fióktípust kapnak a tartalomgyártók

Instagram: Új fióktípust kapnak a tartalomgyártók

Az Instagram állítólag olyan felhasználói fiókot tesztel, ami a kiemelkedő tartalomkészítők számára nyújtana extra lehetőségeket. Ennek köszönhetően pedig még jobb felhasználói élményben lenne része azoknak, akik különösen sok követővel rendelkeznek és rengeteg fotós, videós anyagot osztanak meg.

A tartalomgyártók számára szolgáló különleges fiók többféle extra eszközzel szolgálhat majd a platformon például a művészeknek, előadóknak, influenszereknek és ismert személyiségeknek. Olyan megoldásokról lehet szó a beszámolók szerint, amelyeknek köszönhetően könnyebben lehet kezelni a rengeteg információt a követőkkel és adott esetben a leiratkozókkal kapcsolatban, és egyebek mellett áttekinthetőbbé válhat a Direct üzenetek felülete, ahol egyébként ömlesztve lehet böngészni a felhasználói levelek között.

Galéria megnyitása

Az új eszközöket az Instagram állítólag egy kisebb közösség bevonásával teszteli pillanatnyilag. A funkciók még bőven fejlesztés alatt állnak, és a béta állapotból a jelek szerint már csak valamikor jövőre kerülnek majd ki, és válnak elérhetővé a nagyobb közönség számára. Az ügy kapcsán a vállalat egyik illetékese, Ashley Yuki elmondta, hogy a tartalomgyártók nagyon fontos részét képezik a közösségüknek, és éppen ezért most minden eddiginél nagyobb erőbedobással dolgoznak azon, hogy az Instagramot egy jobb hellyé tegyék a számukra. A cél az, hogy az érintettek jobban tudjanak arra fókuszálni, hogy hozzájáruljanak a közösséghez, könnyebben menedzselhessék a rajongótáborukat, és akár építhessék a személyes „márkájukat”.

Túl sok konkrétumot nem tudunk arról, hogy pontosan milyen eszközökkel lehet számolnia a jövőben a népszerű fiókok üzemeltetőinek, mint ahogy igazából az sem teljesen tisztázott, hogy kik számítanak majd bele ebbe a körbe. Állítólag a követők és a leiratkozók számát figyelemmel lehet majd kísérni heti és napi bontásokban. Ezt az adatot „összefésülve” azzal, hogy éppen milyen tartalmakat tettek ki, nagyvonalakban láthatják majd, hogy milyen fotók és videók azok, amik esetleg az emberek nemtetszését váltják ki, vagy éppen bevonzzák az új követőket. A statisztikai információk kiterjedhetnek majd minden fontosabb felületre. A Direct üzeneteknél pedig többféle szűrési lehetőség bukkanhat fel, melyeknek köszönhetően nem kell majd attól tartani, hogy bármilyen fontos dolog elkerüli az emberek figyelmét. Továbbá lesz külön eszköz a követési kérelmek kezelésére és egyéb fejlesztésekkel is számolni kell a jövőben ezen a fronton.

Az Instagram egyébként jelenleg a legdinamikusabban növekvő közösségi oldal, és abból kiindulva, hogy a vállalat tényleg megállás nélkül fejleszt, és remek lehetőségeket igyekszik biztosítani, valószínűleg egy ideig még jó tempóval fog gyarapodni. Arról egyelőre nincs információnk, hogy a tartalomgyárosoknak szánt fiók mikor kerülhet széles körben bevetésre, de valószínűleg idén erre már nem kerül sor.

Neked ajánljuk

arrow_backward arrow_forward
Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward