Az intenzív piaci verseny és a gazdasági válság ellenére a UPC folytatja beruházásait Magyarországon - mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója. A krízis a UPC szolgáltatásait kevésbé érintette, mert mára ezek lényegében közműszolgáltatásnak tekinthetőek, amiről nem szívesen mondanak le az ügyfelek. A kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatást is nyújtó cég portfóliójából legkevésbé a hangátvitelt érintette a válság, a digitális televízióra történő átállás viszont a vártnál kisebb ütemű.
A kommunikációs társaság 1999-es magyarországi megjelenése óta több száz millió eurós befektetést hajtott végre és a következő egy-két évben további több tíz millió eurós invesztíciót tervez. Tavaly milliárdos nagyságrendű összeget költöttek a digitális kábelszolgáltatás elindítására, az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatás bevezetése hasonló összegbe került.
A UPC tavaly minden szolgáltatási területen bevezette a digitális kábeltelevíziós szolgáltatást, és az immár több mint 120 ezer háztartásban jelen lévő digitális kábeltévé egy éven belül tömegtermékké vált. Az idén csaknem a teljes szolgáltatási területén, több mint egymillió háztartásban bevezette a másodpercenként 120 Mbites internet-szolgáltatását.