Hosszú távra tervez Magyarországon a UPC

Hosszú távra tervez Magyarországon a UPC

Az intenzív piaci verseny és a gazdasági válság ellenére a UPC folytatja beruházásait Magyarországon - mondta Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója. A krízis a UPC szolgáltatásait kevésbé érintette, mert mára ezek lényegében közműszolgáltatásnak tekinthetőek, amiről nem szívesen mondanak le az ügyfelek. A kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatást is nyújtó cég portfóliójából legkevésbé a hangátvitelt érintette a válság, a digitális televízióra történő átállás viszont a vártnál kisebb ütemű.

A kommunikációs társaság 1999-es magyarországi megjelenése óta több száz millió eurós befektetést hajtott végre és a következő egy-két évben további több tíz millió eurós invesztíciót tervez. Tavaly milliárdos nagyságrendű összeget költöttek a digitális kábelszolgáltatás elindítására, az idén az új generációs, 100 megabitnél nagyobb sebességet nyújtó internetes szolgáltatás bevezetése hasonló összegbe került.

A UPC tavaly minden szolgáltatási területen bevezette a digitális kábeltelevíziós szolgáltatást, és az immár több mint 120 ezer háztartásban jelen lévő digitális kábeltévé egy éven belül tömegtermékké vált. Az idén csaknem a teljes szolgáltatási területén, több mint egymillió háztartásban bevezette a másodpercenként 120 Mbites internet-szolgáltatását.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward