Shop menü

"HORDOZHATÓ", NONSTOP ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MINDEN T-SYSTEMS-ÜGYFÉLNEK

Napi hu
Napi hu
"Hordozható", nonstop ügyfélszolgálat minden T-Systems-ügyfélnek

Újabb virtuális lépést tett a T-Systems az ügyfelek irányába, az eddig szétszórtan működő ügyfélszolgálati webhelyek egyesítésével széles kínálatú, "nonstop" ügyfélszolgálatot indított a társaság. A 2010. szeptember 25-étől immár teljes szolgáltatási portfólióval üzemelő My T-Systems-ügyfélportál olyan új önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati webhely, ahol a vállalati ügyfelek akár néhány kattintással elintézhetik legfontosabb ügyeiket. A virtuális ügyfélszolgálati térben megnézhetik számlatörténetüket, vásárolhatnak új szolgáltatást és készülékeket, vagy akár "chatelve" kaphatnak választ legégetőbb kérdéseikre. A T-Systems ügyfeleinek ezentúl egyetlen lépést sem kell az ügyeik után tenniük: az ügyfélszolgálat mindig kattintásnyi közelségben lesz hozzájuk. A My T-Systems központi ügyfélkiszolgáló portál megalkotásával "egyablakos", nonstop ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, amelynek segítségével az ügyfelek elektronikus formában intézhetik mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A My T-Systems használatát a kkv- és nagyvállalati ügyfeleknek egyaránt ajánlja a társaság, az online ügyintézés - regisztráció után - természetesen díjmentes. "Új önkiszolgáló portálunkkal az ügyintézés szabadságát biztosítjuk, s ezt egy lépésváltásnak tekintjük. Ügyfeleink mostantól online, kényelmesen és hatékonyan rendelkezhetnek az ict-szolgáltatásokkal kapcsolatban, csökkentve ezzel az adminisztrációs terheket" - nyilatkozta Papp István, a T-Systems vezetője. A My T-Systemsszel most minden egy helyre kerül: az ügyfelekhez közelebb.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére