A Huawei sok érdekes kezdeményezésbe fogott az elmúlt években, és most például azzal állt elő, hogy a P40 Pro reklámfilmjének a forgatásába bevonja a közönséget is. A felhasználók a Speak Imagination kampány keretében megírhatják, hogyan folytatódjon az a reklám, aminek az elejét a vállalat mostanra leforgatta és közzétette.
Magyarországról is várja a Huawei a jelentkezőket a mostani kezdeményezés keretében, szóval a hazai felhasználók is előrukkolhatnak kreatív ötletekkel arra, hogyan lehetne reklámozni a P40 Prót. A mobil kamerás képességeire vonatkozó reklámot kell összehozni, szóval arra kell kitalálni izgalmas jelenetet, hogy a mobil fotós lehetőségeit a reklámban hogyan tudja kamatoztatni a főszereplő.
A P40 Pro jelenleg talán a legjobb kamerás okostelefon a piacon, és a mostani Speak Imagination pályázat minden bizonnyal több ezren fognak billentyűzetet ragadni azzal a céllal, hogy megírják az elkezdett reklámnak a többi részét. Hogy miért? Nos, minden bizonnyal szeretnék a tévében látni, amint egy ötletük megelevenedik, de ha ez nem is lenne elegendő motiváció, a Huawei még egy új P40-nel is jutalmazza azokat, akik a legjobb ötletekkel állnak elő.
Összesen négy különböző kategóriára lehet ötletet kitalálni, és mindegyik ötletnek más kamerás funkcióra kell épülnie. Az első a Lassított Felvétel, ami már el is indult, mint ahogy a Zoom kihívás is, és május 20-án kezdődik az Éjszakai mód, május 22-én pedig a AI Legjobb Pillanatok funkció kerülhet terítékre. A forgatókönyveket május 24-ig lehet beküldeni. Az eredményre és a nyertes ötletekre hamar fény derül majd, a Huawei a tervek szerint a reklámokat is megvalósítja június közepére.
A versenyhez a Facebookon megjelent bejegyzés alá írt hozzászólásokkal lehet csatlakozni. Sok sikert kívánunk minden lelkes próbálkozónak!