Az Nvidia frissítette a driverét, az új kiadás már a 442.19-es jelöléssel lett ellátva. Ez a verzió rendelkezik Game Ready minősítéssel és WHQL aláírással is, szóval nem kell haboznia a felhasználóknak, érdemes ezt telepíteni. Hibák javításával és újításokkal is lehet számolni, szóval több szempontból is érdekes lett ez.
Ez a Game Ready driver az Nvidia elmondása alapján már egy sor olyan optimalizálást tartogat, ami a Zombie Army: Dead War 4 játék esetében jó hatással lesz a felhasználói élményre. Nagyobb teljesítményt segítő optimalizálások, hatékonyabb profilok és hibajavítások is vannak a meghajtócsomagban ennek kapcsán. És külön kiemelte még az Nvidia az Apex Legends Season 4 és a Metro Exodus: Sam's Story címek támogatását is.
Az Nvidia a mostani meghajtócsomag esetében nagy hangsúlyt fektetett a maximális képkockaszám limit beállításának lehetőségére. Ebben a Game Ready driverben már 20 és 1000 FPS között lehet manuálisan szabályozni azt, hogy mennyi legyen az elérhető legnagyobb FPS szám. A Maximum Framerate opció a driver beállításaiban szerepel, és 3D alkalmazások, játékok esetén egyedileg szabályozható az értéke.
Újítás még, hogy az Nvidia Control Panelen megjelent a Virtual Reality részhez kapcsolódóan a Variable Rate Super Sampling (VRSS) beállítás is. Ez persze csak ott lesz elérhető, ahol a VR alkalmazás támogatja a VRSS-t.
A Game Ready driverben frissült, illetve megjelent néhány további alkalmazásprofil is. Érintett ezen a fronton a Borderlands 3 és a Red Dead Redemption 2. Arra nem tért ki az Nvidia a kiadási jegyzékben, hogy ezeknél a játékoknál milyen változásokkal lehet számolni. Az viszont kiderült, hogy az SLI működés jobb lesz a Darwin Project, a Star Wars Jedi: Fallen Order és a The Outer Worlds esetében is – bár utóbbinál csak a Turing GPU-s kártyák használata esetén.
És az alábbi dolgok lettek javítva:
- A The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine néha összeomolhatott, amikor a felhasználó egy adott részhez ért
- A SETI@Home használata közben TDR üzenetet jelezhetett a driver a Maxwell GPU-kal OpenCL használatakor
- A Call of Duty Modern Warfare streamelése közben az OBS használatával a folyamat véletlenszerűen megszakadhatott
- A Battleye az Nvidia Low Latency módjával indítva Ultra beállításon problémás volt
- A G-SYNC és az Nvidia SLI kombinációja esetenként megjelenítési hibát eredményezett
- A Doom (2016) összeomolhatott a GeForce 600/700 szériákkal (Kepler)
- Az NVENC esetében memóriaszivárgás történhetett
- Jobb lesz a G-SYNC kompatibilitás az Asus VG259QM, a Dell AW2521HF, és az LG 34GN850 monitorokkal
A Game Ready minősítéssel és WHQL aláírással egyaránt rendelkező driver tartalmazza az nView 149.77-es, a HD Audio driver 1.3.38.21-es, az Nvidia PhysX rendszerszoftver 9.19.0218-as, valamint a GeForce Experience alkalmazás 3.20.2.34-es kiadását is. Ezeken felül verziótól függően a Cuda 10.2-es, a Standard Nvidia Control panel 8.1.940.0-s, illetve a DCH Nvidia Control panel 8.1.956.0-s verziója is rendelkezésre áll. Az új driver a GeForce 600-as sorozattól felfelé támogatja az Nvidia videokártyákat, operációs rendszerek terén pedig csak a 64-bites kiadások szerepelnek a kompatibilis szoftverek listáján. A drivert a GeForce Experience alkalmazáson keresztül automatikusan, már a megjelenés pillanatában be lehet szerezni, de alternatív módon az Nvidia szerveréről is letölthető. A dokumentáció itt található.