Az Antenna Hungária 3D-s focival csábít

Az Antenna Hungária 3D-s focival csábít

Tavaly év végén a magyarországi háztartások 4,4 százaléka rendelkezett az Antenna Hungária (AH) Zrt. MindigTv szolgáltatásának vételére alkalmas eszközzel - jelentette be a társaság. A digitális földfelszíni platform adásainak lakossági lefedettsége várhatóan 95 százalékra nő 2010 végéig, mivel az AH négy új digitális telephelyen indítja el a DVB-T rendszerű műsorszórást. Tavaly 11 új átjátszóállomást helyeztek üzembe, így az év végére a MindigTv lefedettsége elérte a 88 százalékot. Jelenleg hét csatorna - az m1, az m2, az RTL Klub, a Tv2, a Duna Tv, a Duna II. és az Euronews - adása fogható ingyenesen a MindigTV keretében, további két televízió, az ATV és a Hír Tv adása előfizetéses pre-paid konstrukcióban érhető el. Idén több tévécsatorna adásával bővül a kínálat - mondta Jean-Francois Fenech vezérigazgató. A cég idén is folytatja a tavaly év végi hajrában jól vizsgázott promóciós kampányt, a társaság elsősorban az év kiemelkedő sporteseményeire koncentrál. A vancouveri téli olimpia apropóján indított kampányt követően a nyári labdarúgó-vb mérkőzései lesznek az első, Magyarországon is 3D-ben közvetített adások.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward