Shop menü

A ONEPLUS ÉS A REALME IS KITERJESZTI A MOBILOK GARANCIAIDEJÉT

A OnePlus arra is mielőbbi megoldást próbál találni, hogy cserekészülékkel szolgáljon a felhasználói számára.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
A OnePlus és a Realme is kiterjeszti a mobilok garanciaidejét

A Huawei korábban arról határozott, hogy meghosszabbítja azoknak a mobiloknak a garanciáját, amelyeknek az elkövetkezendő időben járt volna ez le, a Samsung is bejelentett néhány intézkedést, és most pedig a Realme és a OnePlus tett a garanciával kapcsolatban lényeges lépéseket.

A Realme úgy határozott, hogy visszamenőleg meghosszabbítja a korábban értékesített készülékek esetében a garanciaidőt. Akiknek március 20. után és április 30. előtt járt volna le az eredeti jótállása, azoknak most nem kell aggódnia. Egészen május 31-ig kitolta a vállalat az érintetett készülékeknek a garanciaidejét. Azoknak az okostelefonoknak pedig 30 napra meghosszabbítja a visszaküldési és csereidejét, amiket március 15. és április 30. között vásárolnak az emberek.

Galéria megnyitása

Arról egyelőre nincs pontos információ, hogy ez az intézkedés globálisan mindenkit érint-e, aki hivatalos forrásból vásárolta az okostelefonját, vagy kizárólag Indiára korlátozódik a döntés. A Realme már Európában is jelen van hivatalosan a tavalyi évtől kezdve.

A OnePlus biztosan globálisan, minden régiót érintően kiterjeszti a garanciaidejét az okostelefonoknak, méghozzá egészen március elsejéig visszanyúlóan teszi ezt. És a mostani beszámoló szerint május 30-ig nincs miért aggódnia azoknak, akiknek mostanában járna le a jótállás a készülékéről. Továbbá a visszaküldésre és az eszközcserére vonatkozó időkeretet 15 napról feltornászta 30 napra az újonnan értékesített masináknál, amivel könnyíti a vásárlók helyzetét.

Galéria megnyitása

A „maradj otthon” eszmét támogatva a OnePlus azt is megerősítette, hogy minden garanciális ügyintézés esetében ingyenes fuvart biztosít a felhasználói számára. Legyen szó akár szimpla vásárlástól való elállástól, készülékcseréről vagy szervizes javításról, a szállítás díjtalan lesz, és nemcsak el, hanem természetesen adott esetben vissza.

És azon is dolgozik a OnePlus, hogy mindenki számára képes legyen cserekészüléket biztosítani arra az időre, amíg az okostelefonját javítják. Hiszen a koronavírus-járvány idején senki nem szeretne mobiltelefon nélkül maradni a mai világban. A cserekészülék segítene abban, hogy a felhasználó akkor is tudja tartani a kapcsolatot, amikor az eredeti eszköze valamilyen oknál fogva javításra szorul.

Végül arról is érdemes megemlékezni, ha már a mobilgyártókról és azok koronavírus-járvány alatti intézkedéseiről van szó, hogy a Xiaomi és a Vivo adományokkal segíti az egészségügyi dolgozókat. A kínaiak N95 maszkokat szállítanak azoknak, akik a frontvonalban töltik a mindennapjaikat.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére