Shop menü

6 HÓNAPIG INGYENES AZ ADOBE KREATÍV SZOFTVEREINEK NAGY RIVÁLISA, AZ AFFINITY CSOMAGJA

Az Affinity szeretné azt elérni, hogy felfigyeljen rá egy igazán széles közönség, és aligha lehet ennek jobb módja annál, minthogy ingyen adja a szoftvereket.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
6 hónapig ingyenes az Adobe kreatív szoftvereinek nagy riválisa, az Affinity csomagja

Az Adobe-bal nagyon nehéz szembeszállni a különböző grafikus és tartalomszerkesztő szoftverek piacán, de szó nincs arról, hogy ne lenne riválisa. A Serif által létrehozott Affinity az egyik legerősebb konkurens a saját kreatív csomagjával, és ezt most egészen hosszú ideig lehet teljesen ingyenesen, mindenféle extra költség nélkül kipróbálni.

Az Affinity Photo, Affinity Designer, és az Affinity Publisher féléves próbaverzióval fogható munkára, és elérhető több nagy platformon is.

Egyébként is sokan kezdtek az utóbbi időben az Affinity szoftverek felé fordulni, mert ezeket még a klasszikus egyszeri megvásárlással lehet beszerezni. Nem kell havi szinten elkönyvelni fix kiadásként például az Affinity Designer alkalmazás árát. Az Adobe már hosszú ideje az előfizetéseket favorizálja, nem véletlenül. Sokszor arról beszél a cég, hogy ez olcsóbb, de valójában mindenki jól tudja, hogy hosszútávon több pénzt fog kifizetni a cégnek, mintha megvásárolhatná a számára szükséges szoftvert.

Azon felül, hogy az Affinity mindössze egyszer terheli meg a felhasználók tárcáját, még akciókat is kínál rendszeres jelleggel. Egyenként az Affinity Photo, Designer és Publisher szoftvereket most éppen 15 ezer forintért cserébe lehet megvásárolni, a komplett csomagot pedig 35 ezer forintos áron lehet beszerezni. Mindezzel azonban most senkinek nem kell foglalkoznia hat hónapon keresztül a vállalat akciójának köszönhetően.

Az Affinity elérhető a Windows operációs rendszerű PC-ken, a macOS-t futtató számítógépeken, valamint az iPadeken is. Rengeteg eszközön lehet majd gondtalanul dolgozni a kreatív alkalmazásokkal.

Galéria megnyitása

Alapvetően szeretik a fejlesztők az Affinity szoftvereket próbalehetőséggel bemutatni az érdeklődőknek, de most ennél többről van szó. Ahogy arról mi is beszámoltunk az iPonon, a Serifet felvásárolja a Canva, és ezzel az óriáscég alá betagozódik az Affinity kreatív csomag is. Emiatt többen attól kezdtek tartani, hogy a Canva majd az előfizetéses irányba fogja elvinni a platformot, és most úgy vélik, hogy ezzel az akcióval akarja a cég bizonyítani, hogy minden marad a régiben, csak több felhasználót akarnak elérni, és elcsábítanák az Adobe előfizetőit.

„Azért mondjuk, hogy próbálj ki mindent és ne fizess semmit, mert megértjük, hogy a változás nagy lépés lehet, különösen az elfoglalt szakemberek számára” – mondta Ashley Hewson, az Affinity vezérigazgatója. „Bárki, aki él a próbaverzióval, egyáltalán nem lesz köteles vásárolni.” Ha valaki úgy dönt, hogy nem jön be számára ez az irány, akkor gond nélkül válthat vissza az Adobe-ra, és csak az idejébe kerül a próbálkozás, nincs ennek anyagi vonzata.  

A Canva az utóbbi időben rengeteget dolgozik azon, hogy egy az eddiginél jelentősebb növekedési pályára álljon. A frissen bekebelezett Affinity a 6 hónapos próbaidőszak ajánlatával biztosan sokak érdeklődését kelti majd fel, és ez már olyan hosszú idő, hogy tényleg joggal bízhat abban a vállalat, ez alatt rákapnak majd annyira az emberek, hogy sikerül azt elérni, hogy a próbaidőszakot többen vásárlásra váltsák.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére