Warhammer Online: Nem félünk a WoW-tól!

A Warhammer vezető tervezője Mark Jacobs bízik játéka sikerében.

Warhammer Online: Nem félünk a WoW-tól!

A Warhammer vezető tervezője Mark Jacobs bízik játéka sikerében.

"Nem azt mondom, hogy megverjük a Blizzardot, de nem félünk tőlük. Nekünk is megvan a magunk vonzereje, ami pedig a realm vs. realm harcban rejlik. Persze ez nem minden, számos más innováció van a játékban. Egyelőre a Blizzard az első, nem bánjuk a második helyet sem, főleg ha az egy kihívó második hely."

Ha visszaemlékszünk hasonló volt a helyzet azelőtt a Dark Age of Camelottal és az Everquest-el. Igaz, egy olyan független stúdió mint a Mythic 2001-ben volt, ma nem lenne esélyes felvenni a versenyt az MMO piacon. De minthogy az új tulaj az Electronic Arts, így bőven megvan a háttér ami szükséges.

" Anno 2001-ben közel sem kellett ennyi pénz egy MMO-ra. Csak gondolják el mennyit költöttünk a Dark Age of Camelotra: 2,5 millió dollár a fejlesztésre és 650.000 dollár a marketingre." (WHO: 50 millió dollár körül van)

Pontosan emiatt Jacobs elég sötéten látja a jövőt az olyan kisebb cégek előtt mint a Funcom, aki ezévben adta ki az Age of Conan-t.

Meg kell még jegyezni, hogy a játék indulása is figyelemre méltó volt. Ha megnézzük milyen gyakran mennek offline a szerverek (heti egyszer mindössze, a patch-nél), akkor elmondhatjuk, hogy ebben mindenkit otthagy, különösen a WoW-ot. Ha visszaemlékszünk, a kezdeteknél jó sokszor érték a játékosok a szervereket felkészületlenül...

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward