Rob Pardo kilépett a Blizzardtól

Távozott a World of Warcraft egyik fő dizájnere, aki 17 éve dolgozott a cégnél. Még nem tudni, mi lesz karrierjének következő állomása.

Rob Pardo kilépett a Blizzardtól

Rob Pardo a World of Warcraft egyik fő dizájnere, aki az utóbbi időben Chief Creative Officerként dolgozott a Blizzardnál, váratlanul kilépett a cégtől. Pardo ma jelentette be döntését, amelyről a következőket írta Twitteres búcsúüzenetében: "A Blizzardnál töltött 17 év után, hosszú és alapos megfontolást követően meghoztam azt a nehéz és keserédes, de végső soron izgalmas döntést, hogy megnyitom életem és karrierem új fejezetét."

A 44 éves Pardo 1994 óta tervez játékokat, pályafutását az Interplaynél kezdte, azután az ott töltött éveket követően 1997-ben csatlakozott a Blizzardhoz, ahol olyan játékokon dolgozott, mint az eredeti StarCraft, a StarCraft: Brood War, a Warcraft 3 vagy a Diablo 3. Ő volt a World of Warcraftnak és két kiegészítőjének, a Wrath of the Lich Kingnek és a Burning Crusade-nek a fő dizájnere is. A Chief Creative Officeri pozíció előtt az Executive Vice President of Game Design posztját töltötte be, munkájának nagy hatása volt a Blizzard és az Activision bevételeire. Pardót 2006-ban a Time Magazine a világ 100 legbefolyásosabb emberei közé sorolta. Pardo távozása előtt az idén megjelenő új WoW kiegészítőn, a Warlords of Draenoron dolgozott. A Blizzard még nem nevezte meg utódját.

Az úriember egyelőre nem hozta nyilvánosságra, mik a tervei a jövőre nézve. Battle.neten írt búcsúüzenetében a következőket írta ezzel kapcsolatban: "Várom az új kihívásokat, melyeket új karrierem ígér, de mindig jó érzéssel fogok visszagondolni arra az időre, melyet veletek és a fantasztikus és segítőkész csapatokkal töltöttem a Blizzardnál. Elégedettséggel és egyben szerénységgel töltött el ez az idő, jobb fejlesztővé és jobb emberré váltam. Várom, hogy még hosszú évekig játszhassak a Blizzard játékaival, de ami a legfontosabb: végre van elég időm arra, hogy összerakjak egy ütős Hearthstone paklit."

"Arra még nem tudok választ adni, hogy mi lesz a következő lépésem, de amint megtudom, válaszolni fogok. A legfontosabb, hogy élvezzem a nyarat a családommal, sokat játsszak és elgondolkodjak azon, hogyan tovább. A játékipar izgalmas időket él, virágzanak a PC-s játékok, az új konzolok, a mobilos játékok és a virtuális realitás valósággá válik. Olyan, mintha üres lenne a küldetéseket tartalmazó naplóm, és elindulnék egy új zónába, ahol még ne jártam."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward