Megkezdi a Sony a játékbeli hirdetést

Bejelentette a Sony, hogy megkezdik a PS3-as játékokon belüli virtuális hirdetőfelületek árusítását annak érdekében, hogy kompenzálhassák a konzolok eladási veszteségeit. Az egyes játékokban a hirdetések posztereken, bevásárlótáskákon, hirdetőtáblákon, TV-képernyőkön és dobozos üdítőkön jelennének meg úgy, olyankor és olyan helyeken, ahova azok ténylegesen oda is illenek.

Megkezdi a Sony a játékbeli hirdetést

Bejelentette a Sony, hogy megkezdik a PS3-as játékokon belüli virtuális hirdetőfelületek árusítását annak érdekében, hogy kompenzálhassák a konzolok eladási veszteségeit. Az egyes játékokban a hirdetések posztereken, bevásárlótáskákon, hirdetőtáblákon, TV-képernyőkön és dobozos üdítőkön jelennének meg úgy, olyankor és olyan helyeken, ahova azok ténylegesen oda is illenek.

Ennek érdekében a cég összeállt a játékbeli hirdetések két avatott mesterével, a Double Fusion-nel és az IGA Worldwide-dal, a hirdetéseket pedig természetesen az egyek játék-műfajokhoz is kellően hozzáigazítják, jegyezte meg a Sony szóvivője. A hirdetések a Japánban, Európában és Észak-Amerikában eladott játékokban tűnnek fel majd, igazán gyakoriak azonban az online játékokban lesznek, mivel ez a legtöbb felhasználót elérő, és egyben legrugalmasabb, legjobban szabályozható médium is.

A játékbeli hirdetések ötlete önmagában nem új dolog, hiszen például a Need For Speed: Pro Street-ben is láthattunk már a való világból vett autómárka-hirdetőtáblákat, valamint rengeteg alkatrészt szintén valódi alkatrészgyártóktól. Ezért is bízik hát benne a Sony, hogy ily módon újra jövedelmezővé teheti az egyelőre veszteséges konzol-részlegét, lehetőleg még az idei költségvetési év során.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward