Meghív a filmre a stúdió, ha nem tudod letölteni?

Meglepő, ötletes, és ki tudja, talán még hatékony is az új taktika, amit a Miramax filmstúdió alkalmaz a kalózok ellen - bár kissé talán veszélyes is, mivel könnyen rászoktathatja az érintetteket az ezzel való "visszaélésre".

Meghív a filmre a stúdió, ha nem tudod letölteni?

Meglepő, ötletes, és ki tudja, talán még hatékony is az új taktika, amit a Miramax filmstúdió alkalmaz a kalózok ellen - bár kissé talán veszélyes is, mivel könnyen rászoktathatja az érintetteket az ezzel való "visszaélésre".

Az új taktika ugyanis abból áll, hogy egyszerűen meghívják a leendő kalózokat egy, az általuk letölteni kívánt filmre szóló mozijegyre - amint ezt egy bizonyos Amanda is tapasztalhatta, amikor a Twitter-en arról panaszkodott, hogy még egy torrent-oldalon sincs fenn az Adventureland kamerás felvétele.

Ezt követően ugyanis perceken belül jelentkezett nála - a Twitteren - a Miramax, és kedvesen felkérték, hogy ugyan ne tegye már. Amanda pedig, miután letölteni a filmet valóban nem tudta, gondolta, már csak viccből is válaszol, és azt írta, hogy rendben, CSAK A TI KEDVETEKÉRT nem fogom.

Azonban minden eddiginél jobban meglepődött akkor, amikor erre azt a választ kapta, hogy nagyon szépen köszönik, és hálájuk jeléül felkínáltak neki két ingyen mozijegyet az Adventureland-re - és állták is a szavukat, amikor jelentkezett értük; mindössze annyi csorba esett a dolgon, hogy a kettőből végül egy lett, de Amandát így is megvendégelte a Miramax a keresett filmre.

Valóban egy érdekes eljárás, azt meg kell adni. Egyfelől tényleg meglehet rá az esélye, hogy felébressze az emberek lelkiismeretét, és ha a kalózkodástól úgy általában nem is, de legalább annak az egy konkrét filmnek a letöltésétől visszatartsa és inkább annak megvételére buzdítsa őket, másfelől viszont ezzel könnyen vissza is élhet a nép. De tény, hogy ez mindenképp egy sokkal ötletesebb, frappánsabb és nem utolsósorban sokkal jobb PR-t biztosító lépés, mint a hajtóvadászat és a pereskedés. Gratula, Miramax!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward