McCartney új kiadója egy kávés cég

Paul McCartney-t szerdán úgy mutatták be, mint az első olyan művészt, aki szerződést írt alá a Starbucks Corp. Vállalat új lemezkiadó cégével.

McCartney új kiadója egy kávés cég

Paul McCartney-t szerdán úgy mutatták be, mint az első olyan művészt, aki szerződést írt alá a Starbucks Corp. Vállalat új lemezkiadó cégével. Az egykori Beatle videókapcsolattal jelentkezett Londonból és vett részt a vállalat éves közgyűlésén.

A világ leghatalmasabb kávékülönlegesség-forgalmazója a hónap elején jelentette be, hogy a Concord Music Group vállalattal társulva elindítja a Los Angeles-i székhelyű Hear Music lemezkiadót.

A McCartney-val kapcsolatos bejelentés egy másik nagy lépés a Seattle-i Starbucks azon próbálkozásai közül, amelyekkel fogyasztói népszerűsége egy részét a szórakoztatóiparban kívánja kamatoztatni. A kávéházlánc már korábban is kiadott és eladott néhány lemezt, könyvet, illetve részt vett egy film gyártásában is.

A Hear Music-ot márkanévként használták olyan kiadványokon, amelyeket a Starbucks üzleteiben történő eladásra szánnak. A kávéóriásnak érdekeltsége van ezen túlmenően az Apple Inc.'s iTunes digitális zeneáruházban és számos hibrid „zene és kávé”-típusú boltban is, amelyekben a vásárlók CD-ket írhatnak maguknak.

A Concord vállalat, amely több nagy lemezkiadó cég fölött is ellenőrzést gyakorol, segített a Starbucks-nak a Grammy-díjas „Genius Loves Company," album eladásában, amelyen Ray Charles énekelt duetteket..

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward