A meleg felháborodtak a Snickers reklámján

Valószínűleg ez a Super Bowl mérkőzései közben vetített reklámok legviccesebbike, ám a ’meleg-érzékeny’ médiafigyelők „homofóbnak” bélyegezték.

A meleg felháborodtak a Snickers reklámján

Valószínűleg ez a Super Bowl mérkőzései közben vetített reklámok legviccesebbike, ám a ’meleg-érzékeny’ médiafigyelők „homofóbnak” bélyegezték.

A reklámot először vasárnap vetítették le a Super Bowl alatt, és két szerelő látható benne, egyikük éppen feltépi egy Snickers-szelet csomagolását, majd a másik szerelő közvetlen közelében kezdi el csócsálni. A haverjának ez már túl sok, ezért beleharap a másik végébe, és elkezdi rágni a másik végét, mígnem a szájuk össze nem ér. A rémült férfiak valami férfiasat szeretnének tenni, ezért elkezdik tépkedni a mellszőrzetüket. A Snickers-et gyártó Mars Inc-ot birtokló Masterfoods nyilatkozatot adott közzé, hogy nem volt szándékukban bárkit is megbántani.

„Mint minden Snickers-reklámunkkal, ezzel is az volt a célunk, hogy törzsfogyasztóink  - elsősorban a 18-24 éves férfiak - figyelmét vonjuk magunkra!" - mondta el a Masterfoods szóvivője, Alice Nathanson a New York Times-nak. „A célcsoportunktól érkezett visszajelzések pozitívak voltak, és az idei Super Bowl számos média- és webkommentátora az év legjobbjai között említette reklámunkat. Tisztában vagyunk vele, hogy a humor erősen szubjektív, és megértjük, hogy némely fogyasztók sértőnek találhatják a reklámot. Az viszont világos, hogy nem ez volt a szándékunk. A jövőben azt tervezzük, hogy nem folytatjuk tovább a reklám televíziós és internetes sugárzását."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward