Az AMD hivatalosan is bejelentette, a korábban bemutatott FSR Redstone, ami több fontos újítást is hoz a játékok világába, 2025. december 10-én debütálhat és kizárólag a Radeon RX 9000-es széria tagjaival lehet majd használni. Erről Jack Huynh tett említést az X virtuális hasábjain keresztül, ahol megosztott egy videót, azt viszont nem tette egyértelművé, hogy az említett rajt csak egy részletes fejlesztői bemutató lesz-e, vagy konkrétan elérhetővé válik-e a teljes FSR Redstone csomag. A „premiere" jelző alapján erősen valószínű, hogy csak egy alapos, minden fontos tudnivalóra kiterjedő bemutatóról lesz szó, a teljes elérhetőséget pedig később jelentik be.
Az FSR Redstone egyik funkciója, a Ray Regeneration, ami gépi tanuláson alapul, már elérhetővé vált, de csak egyetlen egy játék aknázhatja ki a benne rejlő lehetőségeket, ez pedig nem más, mint a Call od Duty: Black Ops 7. Ezzel a funkcióval lényegében a fénysugarak útját és a fényvisszaverődést rekonstruálja a rendszer, mesterséges intelligenciára támaszkodva, de csak a Radeon RX 9000-es sorozatú videokártyával szerelt rendszereken, ugyanis csak az RDNA 4 alapú GPU-k mellett működik az FSR Redstone, legalábbis egyelőre.
A Ray Regeneration mellett érkezik még mesterséges intelligenciára támaszkodó Frame Generation funkció is, amivel a GPU által lerenderelt képkockákat elemezve a neurális hálózat jóvoltából új, mesterséges képkockák kerülhetnek, ezzel növelve az FPS értéket, illetve biztosítva azt is, hogy az adott játék simábban, folyékonyabban fusson az adott rendszeren.
Jelen van még a csomagban a mesterséges intelligenciát használó Super Resolution funkció is, ami a klasszikus Super Resolution funkcióhoz hasonlóan segít majd abban, hogy a GPU által, a natívnál alacsonyabb felbontással lerenderelt képkockákat natív felbontásra skálázza fel a rendszer, ezzel segítve abban, hogy a játék gyorsabban, magasabb FPS érték mellett fusson, jó képminőséget nyújtva.
A negyedik újítás, azaz a Radiance Caching már azért felel, hogy a rendszer „dinamikusan megtanulja”, hogyan haladnak keresztül az egyes fénysugarak az adott színpadon, majd ezeket képes mesterségesen is létrehozni, ezzel hatékonyabb teljesítmény-felhasználás mellett tudja biztosítani a globális megvilágítást.
A december 10-én esedékes előadás alkalmával alighanem bővebben is beszélnek majd az FSR Redstone újításainak pontos működéséről, illetve arról is, hogy az FSR Redston egyes funkciói pontosan mely játékok alatt lesznek elérhetőek.