Hiába közölte jó előre a Blizzard, hogy ne számítsunk a Diablo 4 bejelentésére a BlizzConon, a közönség így is letörve és felháborodva fogadta a mobilos Diablo Immortal bejelentését. Ezt követően a társalapító Allan Adham némi magyarázkodásba is kezdett, de úgy látszik, hogy a közönség visszajelzésének nincs nagy hatása a Blizzard további terveire.
Allan Adham ugyanis egy sajtótájékoztató keretein belül (amit egy koreai YouTube-oldal közvetített) elmondta, hogy a Blizzard további mobilos projekteken dolgozik, és a Diablo Immortal csak a kezdet volt.
"Az utóbbi években egyre többen játsszunk már elsődlegesen a mobiltelefonunkon a számítógép vagy a konzol helyett, úgyhogy jelenleg a legjobb fejlesztőink közül sokan újabb mobilos játékokon dolgoznak a különböző saját címeinkre építkezve. Ezen projektek közül néhányan külsős partnerekkel valósítunk meg, mint a Diablo Immortalt, néhányat pedig teljesen mi magunk készítünk. Ezekkel kapcsolatban több információval csak később tudok szolgálni" - mondta Adham.
A tásalapító hozzá tette, jelenleg több játékot fejlesztenek a Blizzardnál, mint bármikor korábban, és hogy azért kezdtek el aktívabban foglalkozni a mobilos platformokkal, mert azokon már olyan minőség érhető el, mint PC-n vagy konzolon. Ezen kívül például a Diablo Immortal esetében fontos szempont volt, hogy egy jóval tágabb közönséggel tudják megismertetni a Diablo világát, és ebbe nem csak a keletet érti bele, hanem például azokat az amerikai fiatalokat, akik már elsősorban a mobiljukon játszanak.
De azért mondott valami megnyugtatót is, igaz, ezt már hallottuk korábban: "A keményvonalas PC-s rajongóinknak azt tudom mondani, hogy több csapatunk is dolgozik több bejelentetlen Diablo-projekten, szóval nem feledkeztünk meg róluk. A jövő fényes, hamarosan jelentkezünk" - fejezte be.