Az Apple február elejétől lehetőséget biztosít majd a felhasználók számára, hogy az App Store-okban kipróbálják a terméket. A pletykák szerint egy közel fél órás technológiai demót állított össze az eszközökhöz a vállalat, hogy bemutassa a lehetőségeket. De a YouTube alkalmazást senki ne keresse majd a készüléken.
A Vision Pro a fejlesztők számára már hosszú ideje elérhető, ezért is mutatta be a terméket az Apple a WWDC során. Igyekezett mindenkinek elegendő időt adni arra, hogy a dedikált alkalmazásait elkészítse. Viszont úgy fest, hogy lesznek olyan nagy tartalomszolgáltató partnerek, akik ezen a lehetőségen nem kaptak. A Disney+, a Max, az Amazon Prime Video és a Paramount+ elérhető lesz a szemüvegre, a Disney még 3D térbeli tartalmakkal is készül.
Aki azonban a Netflix applikációt szeretné elindítani a 3500 dolláros eszközön, az bizony csalódni fog. Nem készül a Vision Pro bevezetésére Netflix alkalmazás, csak böngészőn keresztül lehet majd használni a szolgáltatást a térbeli készülék. Mostanra az is kiderült, hogy YouTube appra sem érdemes egyelőre számítani, szóval a két legnagyobb videós platformot nem lesz kényelmes használni a Vision Prón. A cégek meg is erősítették, hogy egyelőre nem gondolkodnak a dedikált program bevezetésén.
Ezeken felül pedig a Spotify kapcsán is lehet már arról szóló pletykákat hallani, hogy az Apple újdonságára nem jön alkalmazása. Ezt azonban az illetékesek egyelőre nem jelentették ki. Grey Munford, a Spotify szóvivője azt mondta, hogy még semmilyen hivatalos kijelentést nem tettek az ügyben, és ehhez tartják is magukat. Amint lesz hivatalos állásfoglalás, azt közlik a megszokott csatornákon keresztül.
Az is friss hír a szemüveg kapcsán, hogy a dolgozóknak hatalmas kedvezményt ad az Apple, ha hajlandóak befizetni egy Vision Próra. A vállalat alkalmazottai nagyjából 900 dollárral olcsóbban kaphatják meg az eszközt. A vételár 25 százalékát engedi el az Apple, hogy növelje az emberek érdeklődését.
Mark Gurman számolt be a dolgozói kedvezmény híréről, mint ahogy arról is, hogy a cég állítólag olyan lehetséges felhasználási területet emelt ki a partnereknek, mint az oktatás vagy a orvoslás. Az oktatás során a gyakorlati dolgok előtt, a betanítás során jó hasznát lehetne venni a szemüvegnek, a gyógyítás során pedig a cég szerint például a műtőben is hasznosítható a Vision Pro, mert a műtéteket végző doktoroknak így a szeme előtt lehetnének a legfontosabb információk, nem kellene a diagnosztikai eszközök kijelzőire külön figyelni.
Ezek jól hangzanak, de egyre több olyan beszámolót lehet hallani a szemüveg kapcsán, hogy túlságosan nehéz lett, viszonylag rövid idő alatt kényelmetlenné tud válni a használata. Ezek a dolgok pedig könnyen el tudják vonni az emberek figyelmét arról, amit csinálnia kellene. Hogy ezt egy éppen operáló professzor mennyire díjazná, azt nem tudjuk.
Mike Rockwell és Alan Dye arról beszélt a belső bemutatók és felkészítések során, hogy a Vision Próra mindenképpen egy eszközként szeretnének tekinteni, nem pedig úgy, mint egy játékra. Valószínűleg így akarják megmagyarázni a magas árat, és olyan vásárlók figyelmét keltenék fel, akiknek a 3500 dolláros vételár annyira nem megrázó.