Shop menü

REAGÁLT A STAR CITIZEN FEJLESZTŐJE A CRYTEK PERESKEDÉSÉRE

A Cloud Imperium Games az egész hülyeség, és még tárgyalás előtt ejteni kéne az ügyet.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Reagált a Star Citizen fejlesztője a Crytek pereskedésére

Ahogy arról mi is beszámoltunk nem olyan rég, a Crytek keresetet nyújtott be a bíróságon, a cég szerint ugyanis a Star Citizent fejlesztő Cloud Imperium Games mindenféle csúnya jogsértő dolgot követett el a játék fejlesztéséhez használt CryEngine-nel.

A Cloud Imperium Games szerint a Crytek a nyilvános közleményében direkt "kifelejtette" a két fél között megkötött általános szerződési feltételek egy jelentős részét. A Crytek például azt állította, hogy egy játékra licencelte a motort, és ebben nincs benne a Squadron 42. A játék készítői azonban idéznek a szerződésből, ahol egyértelműen le van írva, hogy a CryEngine-t a "jelenleg Star Citizen néven készülő játékhoz, és az ahhoz kapcsolódó, Squadron 42 nevű harci játékhoz" lehet használni.

A másik érdekes dolog, hogy a Crytek azt állította, hogy a Cloud Imperium Games exkluzív szerződést kötött a CryEngine-re, abban az értelemben, hogy mást motort nem használhatnak a fejlesztéshez. A Cloud Imperium szerint azonban ez pont fordítva van: a szerződésben az szerepel, hogy a Crytek kizárólag nekik bocsátja rendelkezésre a CryEngine új verzióját.

A Cloud Imperium szerint ez, valamint a tény, hogy már nem is a Crytek motorját, hanem a CryEngine-re épülő, Amazon által fejlesztett Lumberyardot használják, teljesen értelmetlenné tenné a pereskedést. Éppen ezért azt szeretnék, ha a bíró még a tárgyalás előtt dobná az egészet.

Galéria megnyitása

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére