Három évvel a megjelenése után a Dying Light tavaly kapott még 10 kisebb DLC-t, egy év alatt szétszórva. A Techland akkor kijelentette, hogy a játék népszerűsége nem csökken, sőt, évről-évre egyre többen vásárolják meg, így mindenképp támogatni szeretnék.
Tymon Smektala a stúdiótól elmondta, hogy a Dying Light sikerének kulcsa, hogy a közösség tagjai további vásárlókat vontak be, és nem veszítették el érdeklődésüket, pont az új tartalmaknak köszönhetően.
Habár a Techland most már teljes erővel a 2020-ban érkező Dying Light 2-vel van elfoglalva, Smektala elárulta, hogy kis csapat még mindig dolgozik az első részen, így nem várható, hogy teljesen megáll a játék támogatása.
Ezt részben azért csinálják, mert bíznak abban, hogy a közösségnek nagy szerepe lesz a második rész sikerében is. Másfelől viszont kísérletezésre is használják a dolgot: ha be szeretnének tenni valamit a Dying Light 2-be, de nem biztosak benne, hogy az jó lesz, akkor valamilyen szinten megpróbálják azt megvalósítani és betenni az első részbe, és megnézük, hogyan reagál arra a közönség.