Shop menü

MÁRIS ELTŰNIK A FORSPOKEN FEJLESZTŐCSAPATA

Egy kis varázslat, és máris a Square Enixbe olvad a csapat.
Török Roland
Török Roland
Máris eltűnik a Forspoken fejlesztőcsapata

Meglepett Pikachuként érhet most mindenkit a hír, miszerint a Square Enix úgy döntött, beszántja az elképesztően sok pénzért árult, ám annál érdektelenebb Forspoken játék készítőit. 

A 28, illetve 36 ezer forintért is árult játék aligha hozhatta az elvárt számokat. Míg a megjelenés hetében viszonylag népszerű volt például a Steamen, azóta szinte teljesen eltűntek a játékosok. Ez természetesen nem véletlen. A kritikusok és a játékosok szerint is nem csak túlárazott, hanem egyenesen semmilyen a játék; az egyetlen érzelmi kötődés, ami általában kialakul az emberben az, hogy a játékost idegesíti a főszereplő. Ez pedig a legtöbb esetben nem tesz jót semmilyen történetnek. 

A játékot a Steam teljesítmények alapján a vásárlók kevesebb, mint 5%-a fejezte eddig be. 

Ezek után talán nem meglepő, hogy a menet közben új történetet kapott játék fejlesztőcsapatát a Square Enix úgy döntött, hogy feloszlatja, pontosabban beolvasztja saját magába.  

A Luminous Productions egy Twitter közleményben tudatta az érdeklődőkkel a hírt. Ez alapján a csapatuk május 1-vel a Square Enix-be olvad, hogy „innovatív gaming élményt kínáljon a játékosoknak az egész planétán”. A megmaradt idejükben arra koncentrálnak, hogy a Forspokent helyretegyék. Jelenleg a korábban bejelentett javításokat, játékteljesítményt megoldó dolgokat, és az In Tanta We Trust DLC-t készítik elő. Ez utóbbi megjelenése a nyáron várható. 

A 2018-ban megalapult stúdió víziója az volt, hogy AAA játékot készítsenek, amik technikai és művészi szempontokat figyelembe véve kimagasló élményt nyújtsanak. Az, hogy ezt megtehették, valóra vált álom számukra. 

„Nagyra értékeljük, hogy velünk tartottatok ezen az utazáson, és alig várjuk, hogy folytathassuk az új, szórakoztató élmények készítését a Square Enix családon belül”. 

A Square Enix egy külön közleményben jelentette be az összeolvadást. Ők maguk nem tettek sokat hozzá a hírhez, csak annyit, hogy a Luminous technikai tudása és tapasztalata nagy segítség lesz számukra, hogy magas minőségű játékokat készíthessenek a jövőben. Konkrétan nem tudjuk meg, hogy a Luminous vagy a Square Enix felelőssége, hogy ennyire félrecsúszott a játék, ám valószínű sose lesz folytatása.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére