Kickstarteren a Pray for the Gods

A Shadow of the Colossus és a DayZ bizonyos jegyeit igyekszik ötvözni a független fejlesztésű játék.

Kickstarteren a Pray for the Gods

A PlayStation 2-es Shadow of the Colossus óta néhányan megpróbálták már lemásolni a játék receptjét, de eddig senkinek sem sikerült igazán. A Prey for the Gods azonban rendkívül ígéretesnek tűnik: az anyagot még tavaly jelentették be, azonban most jutott el odáig a projekt, hogy felkerüljön a Kickstarterre. Ennek főként az az oka, hogy a háromfős fejlesztői brigád a bejelentés sikerét látva otthagyta fő munkahelyét, és azóta kizárólag a játék elkészítésére koncentrálnak.

Az alapvető játékmenet vegyíti a DayZ-t és a Shadow of the Colossust. A készítők szerint alapvető fontosságú lesz, hogy túléljünk a rendkívül barátságtalan havas környezetben, menet közben pedig misztikus templomokat fedezzünk fel, ahol mindenféle titok és kincs vár ránk. A Prey for the Gods nem lineáris, így mi döntjük el, hogy merre kalandozunk, és mit/kit próbálunk meg legyőzni, habár vélhetően a keményebb ellenségekkel szemben érdemes lesz felszerelkezni.

Amikor azonban a harcra kerül a sor, olyan hatalmas lényekkel kerülünk szembe, akiket a Shadow of the Colossusban látott módon kell majd megmásznunk, és valahogy ártalmatlanná tennünk (értsd: kinyírni őket).

Maga az irányítás viszont elszakad az inspirációt nyújtó elődtől, és a fejlesztők inkább a Bloodborne-hoz, vagy a Dark Soulshoz hasonlítják, így például a kitérés alapvető fontosságú lesz. Ezen kívül szintén komoly eltérés, hogy kapunk egy grappling hookot, aminek segítségével egyszerűbben mászhatjuk meg a szörnyeket.

A Prey for the Gods elkészítéséhez, melyben a célunk hogy megfejtsük a játék világában tomboló örök tél keletkezésének rejtélyét és visszaállítsuk az egyensúlyt, 300 ezer dollárt szeretnének összeszedni a fejlesztők. Ezért cserébe öt főellenséget ígérnek, de egyes finanszírozási mérföldkövek elérésével ez a szám nőhet. A PS4-es éx Xbox One-os verzió 600 ezer dollárnál készülhetnek el, míg a három új főellenség 700, 800 és 900 ezres határok átlépésénél jönnek. A fejlesztők becslése alapján nagyjából a játék negyede van kész, a megjelenés dátumát pedig 2017 decemberére tűzték ki, de ez még képlékeny.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward