indiePon - Júliusban jön a csodaszép Lost Ember

Lesz még 21 perc a System Shock remake-ből, megnézhetitek a Unity techdemó-filmjét, megtudhatjátok, hogy élesedik az Oxygen Not Included és bezár a The Culling: Origins, de más érdekességeket is találtok majd.

indiePon - Júliusban jön a csodaszép Lost Ember

Megjelenési dátumot kapott a Lost Ember

A 2016-os Gamescomon találkozhattunk először a hamburgi Mooneye Studios lenyűgözően szép kalandjátékával, melyhez kickstarteres kampányt is indítottak később. Akkor még 2018-ra várták a munka befejezését, de ez nem sikerült, viszont most megvan a várva várt dátum.

A Lost Emberben egy elveszett civilizáció titkait derítjük fel egy farkas bőrébe bújva. Mivel képesek vagyunk bármilyen állatot irányítani, minden eszköz a rendelkezésünkre áll ahhoz, hogy eljussunk Machu Kilába, a városba, mely majd választ ad titokzatos útitársunk minden kérdésére. Ez a társ az ősi inrahsi kultúra tagja volt és saját szemével látta világának pusztulását. Egy egész civilizáció utolsó túlélőjeként végtelen idők óta kóborolt, keresve valakit, aki segítene neki küldetése végrehajtásában. Képes megmutatni emlékeit, a múlt visszhangjait, így a játék világában található bizonyos helyszíneken átélhetjük, min ment keresztül. Útjuk során a farkas (azaz mi) és társa között mély barátság szövődik.

A játékmenet a világ felfedezésére és a történet különböző nézőpontokból való megismerésére fókuszál. Minden állat, akinek képességeit felhasználjuk, új lehetőségeket és élményeket kínál. Lemerülhetünk a legmélyebb vizekbe, a felhők közé szállhatunk, vakondként a föld alá áshatunk, vagy kecsesen ugrálhatunk a sziklákon, mint a hegyi kecskék. A fejlesztők úgy szeretnének átvezetni minket a helyszíneken, hogy saját tempónkban haladunk, utazásunkat nem szakítja meg semmiféle harc, túl nehéz rejtvények vagy a karakter halála.

Bár a főszereplő a farkas, a fentieknek megfelelően bármelyik állatot „megszállhatjuk”, akivel csak találkozunk. A lista meglehetősen hosszú, szerepel rajta a papagáj, a hal, a vakond, a sólyom, a hegyi kecske, a bölény, az antilop és még sok más állat, akik a játék világának különböző területein élnek. Néhányan több vidéken is előfordulnak, de vannak, akik csak bizonyos részeken találhatóak meg. Machu Kila felé tartó útjukon a farkas és társa sok eltérő régión halad majd keresztül, melyek mindegyike saját növény- és állatvilággal rendelkezik.

A játék zenéjét a Rockstar két ex-munkatársa, Craig Connor és Will Morton jegyzi, míg a grafikához az Unreal 4-es motort használták.

A Lost Ember PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on fog megjelenni július 19-én, valamivel később pedig Nintendo Switch-en is elérhető lesz.

Neon-nosztalgiával van tele a System Shock remake

A Nightdive Studios egy több, mint 21 perces felvételt tett közzé a játékhoz, és ez alapján kijelenthetjük, hogy ha frissíteni akarják az eredeti verziót, annak pályáit, fejtörőit a modern kor kihívásainak megfelelő szintre, akkor jó úton járnak ehhez.

A Citadel Station orvosi részlegén sétálva kiderül, hogy a legnagyobb változás az ellenfeleket érte: homályos alakok helyett részletesek, helyenként nyugtalanítóan festenek. A polcokon tárgyakat találunk, a rejtvények paneljeit a játék világának részeként kezeljük, nem egy felugró ablakocskában. A pálya elrendezése csaknem megegyezik az eredetiével, de a látvány egészen más.

A System Shock remake megjelenési dátuma sajnos még mindig nem ismert, de a munkát követhetitek a hivatalos oldalon.

Májusban jön az éles verziós Oxygen Not Included

A Klei Entertainment túlélő-menedzsment játéka két évet töltött korai hozzáférésben. Az 1.0-ig még két frissítést terveznek: az első április 16-án érkezik, és hibajavításokat, illetve kényelmi módosításokat tartalmaz, míg a másodikra május végén számíthatunk három új környezettel, eddig nem látott lényekkel, épületekkel és egyebekkel, valamint modtámogatással.

A bejelentés alapján a stúdió úgy érzi, ezzel készen állnak majd a teljes indulásra. A megjelenést követően tovább folytatják a hibajavításokat, finomhangolásokat, a csapat egy része pedig a DLC-ken kezd dolgozni.

Az Oxygen Not Included másfélmillió játékost gyűjtött a korai hozzáférés során. Megtaláljátok a Steamen.

Elindult a Satisfactory korai hozzáférése

A Coffee Stain Studios játéka hasonlít a Factoriora, de belső nézetes. Többszintes üzemeket húzhatunk fel egy idegen bolygón, hogy ipari szemétteleppé tegyük azt. Lesz felfedezős rész, és a vadállatok is okoznak majd problémákat. Hivatalosan négy főig támogatott a co-op, de több játékost is meghívhatunk.

A fejlesztők hibakezelésekkel foglalkoznak az early access elején, mielőtt elérhetővé tennék a magasabb szintű épületeket. A munka menete egy roadmapen követhető. A mentések mindig kompatibilisek lesznek az újabb verziókkal, így nem veszítünk el semmit.

A Satisfactory az Epic Store-ban érhető el harminc euróért.

Májusban bezár a The Culling: Origins

A játék az eredeti The Culling ingyenes újraindítása volt 2018 szeptemberétől, miután a The Culling 2 júliusi megjelenése katasztrófába fulladt. Most bejelentették, hogy ezt is bezárják.

A fejlesztő Xaviant azt remélte, hogy a mikrotranzakciókból életben tudják tartani a projektet, de ez nem sikerült. A játékosok morcosak voltak, mert gyökeresen eltért az eredetitől, aminek munkálatait ráadásul a megjelenés után néhány hónappal abbahagyták, hogy azon a második részen dolgozzanak, ami végül csak pár hétig volt elérhető.

A szerverek május 15-ig működnek. Az offline módokat ezután is játszhatjuk, de online küzdelmekre nem lesz lehetőség. A steames oldal még működik, bár olyan gyorsan leszedik majd, ahogy csak lehet.

A Xaviant jövőjéről egyelőre nincs információ.

A Unity legfrissebb techdemója egy látványos film

A The Heretic érdekes ötvözete a sci-finek és a fantasy-nek, és lenyűgözően néz ki.

A Unity szerint valós időben készült valós idejű fényekkel 1440p-ben, 30fps-sel. Csak az első része a teljes projektnek, a többi később érkezik. A technikai részletekről itt találtok bővebb információkat.

Idén jelenik meg a The Forgotten City

A játék a Skyrim egyik modjaként indult, de aztán teljesen önálló projektté nőtte ki magát.

A történet szerint karakterünk egy lyukba pottyan, és egy ősi római városban köt ki, ahol 26 halott felfedező fekszik, mert egyikük megszegett egy titokzatos törvényt. Különböző fejtörőket kell megoldanunk, hogy eljussunk a fő rejtélyig, azaz kiderüljön, mi történt, miközben egy portál vezet vissza a múltba, lehetővé téve, hogy változtassunk az eseményeken, vagy időhurokban ragadjunk a végtelenségig.

A The Forgotten City az év vége felé várható. Steames oldala már van, és Xbox One-on is elérhető lesz.

Építsd újra a civilizációt!

Az AtomicTorch Studio CryoFall című játékában 200 túlélő egyikeként landolunk egy idegen világban. Miközben erőforrások után kutatunk, farmokat építhetünk, fejlődhetünk és városokat hozhatunk létre.

A szokásos túlélő-elemek mellett szövetségeket is kell majd kötnünk, és rábeszélnünk a többieket, hogy segítsenek nekünk az ellenfelek legyőzésében, a kereskedelemben, vagy bármi másban. Lesznek küldetések, karakterünk különböző kategóriákban specializálódhat a harc, az ipar és a személyes vonatkozások terén, de akár saját térképeket is készíthetünk.

A CryoFall korai hozzáférése április 11-én indul a Steamen. A fejlesztők szerint a központi rész készen van, így a tartalmi frissítésekre helyezik a hangsúlyt a visszajelzések alapján.

Itt a PC-s Trüberbrook

A játék egy sci-fi rejtély körül forog az 1960-as évek Németországában, és olyan tévésorozatok ihlették, mint a Twin Peaks, az X-akták, vagy a Stranger Things. A fejlesztők még dinoszauruszokat is ígértek.

A főhős egy amerikai tudós és lottónyertes, aki vakációját tölti egy kis német faluban a hidegháború közepén. Természetesen olyan kalandokba keveredik, amiken a világ sorsa múlik.

Az összes helyszín kézzel készült az első épülettől az utolsó facsemetéig, majd fotogrammetria segítségével digitalizálták őket. A világítás, a napszakok és az időjárás érzékeltetéséhez valódi fényeket használtak.

A Trüberbrook a Steamen és a GOG-on érhető el, PlayStation 4-en, Xbox One-on és Nintendo Switch-en április 17-ig kell rá várnunk.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward