Sikeresen zárult a The Waylanders kampánya
A spanyol Gato Salvaje stúdió, és a Dragon Age egykori kreatív igazgatójának, Mike Laidlawnak közös projektjére 150 ezer dollárt szerettek volna összegyűjteni, végül majdnem 170 ezernél álltak meg.
A játékra hatott többek között a Dragon Age: Origins, a Neverwinter Nights 2, vagy a Baldur’s Gate is. A történet két időszakot ölel fel (a kelták fénykorát és a középkort), melyek között ide-oda ugrálunk majd. Kísérőink követnek minket utazásainkon, de mindig más testbe érkeznek, és meg kell találnunk őket.
Hat alap-karakterosztály, 30 alosztály, valós idejű csaták szüneteltetési lehetőséggel, harci formációk, fejlett kamerakezelés és sok egyéb más vár ránk, sőt, romantikus szálakat is terveznek az alkotók.
Film készült a Beholderhez
A Kinodom Productions, vagyis Nikita Ordinszkij és Liliya Tkach 2017-ben forgatták le a Papers, Please című játékkal kapcsolatos filmjüket, most pedig a Beholderhez csináltak egyet.
A rendszer megbízásából a lakói után kémkedő házmester története nem kevésbé borongós hangulatú élő szereplőkkel, főleg, mivel a látványvilág egy az egyben hozza a játékét. Fekete-fehér, párbeszédek nélküli némafilmről van szó, mégis tökéletes hangulatot teremt.
A Beholder-film decembertől lesz elérhető a Steamen.
Atomcsapás a Fallout76-szerverre
Találj három atombombát és dobd le őket ugyanarra a célpontra, egy időben! Csinos tripla gombafelhő lesz a jutalmad, de a szerver… nos, az nem fogja bírni.
A lelkes játékosok a Scorchbeast Queen nevű szörnyet szerették volna megidézni, terveik szerint háromszoros méretben a három bomba miatt, de sajnos az összeomlás megakadályozta, hogy lássák az eredményt, és kiderüljön, vajon tényleg sokkal nagyobb volt-e a lény, mint egy bomba esetén. De kár.
Jön az éles verziós Kenshi
A Lo-fi Games csapatalapú sci-fi szamurájos szerepjátékában szabadon mászkálhatunk, amerre csak akarunk. A lineáris történet helyett a nyílt végű sandbox élmény áll a középpontban: lehetünk kereskedők, tolvajok, lázadók, hadurak, kalandozók, földművesek, rabszolgák, vagy kannibál-eledel is.
A Kenshi már 2008 júliusa óta készül, egy évtizeddel később népszerűbb, mint valaha. A Steamen korai hozzáférésben lévő játék már város-menedzsmentet, hadseregeket mozgató csatákat, de különös idegen életformákkal való találkozásokat is kínál.
Az 1.0-s verzió december 6-án érkezik, a Valve boltján kívül a Humble Store-ban is beszerezhető.
Nagy frissítést kapott a Starsector
A Fractal Softworks készülőfélben lévő űrszimulátora a 0.9a patch érkezése után sokkal több lehetőséget kínál, mint korábban.
Megmaradt a procedurálisan generált környezet, melyben igazgathatjuk kolóniánkat, és fejlődött a valós idejű, taktikai harcrendszer, most már hatalmas bolygóközi platformok ellen is csatába indulhatunk.
Az NPC-birodalmak küzdelmeiben szabadúszó kapitányként veszünk részt, akár fejvadászok, akár admirálisok szeretnénk lenni. A mellékküldetések között áruszállítások, roncskutatás és veszélyes bevetések is vannak.
Nagy szerepet kapnak a részletek. A hajók kikapcsolhatják transzpondereiket, hogy az ellenfelek ne találjanak rájuk. A belső rendszereket minden hajón úgy hozzuk létre, ahogy tetszik. Ha elég erősek vagyunk, saját frakciónk is lehet.
A Starsector közvetlenül a fejlesztőktől vásárolható meg 15 dollárért, a végleges verzió (bármikor jelenjen is meg) már húsz dollárba fog kerülni.
PC-n is lesz Fighting EX Layer
Az Arika verekedős játéka eredetileg PlayStation 4-en jelent meg, gyors, látványos küzdelmeket kínál. A Gougi-perkrendszer karakterünktől függetlenül választható jellemzőket takar, melyek a harci körülményektől függően aktiválódnak, így minden meccs egyedi hangulatúvá válik.
A Fighting EX Layer november 30-tól érhető el a Steamen, az első héten kicsivel több, mint 25 euróért, ez később 34 euróra emelkedik az akció végével.
Ördögűzés a feladat a The Textorcist: The Story of Ray Bibbia-ban
A játék hőse Ray Bibbia, egy magán-ördögűző, aki egy démonokkal teli városban „dolgozik”. Elűzésükhöz remek latin nyelvű varázslatai vannak, de ezeket persze nem várják karba tett kézzel a gonosz teremtmények, harcolnak ezerrel, milliónyi lövedéket indítva Ray felé.
A feladat tehát az, hogy miközben elkerüljük szitává lyuggatásunkat, villámgyorsan begépeljük a bűvigéket, mint már említettem, latinul. Lesz tíz boss is! A móka garantált.
A The Textorcist: The Story of Ray Bibbia a jövő év elején jelenik meg a Steamen.
Hamarosan korai hozzáférésben az End State
Az Iron Sight stúdió körökre osztott taktikai játékában egy zsoldoscsapatot irányítunk, melynek tagjai terroristákra vadásznak egy háború dúlta országban.
Valósághű lövedékek, összetett lopakodás-rendszer, és elmosódott morális határok jellemzik a játékmenetet. A mozgás és a harc akciópontokból történik, a testrészeket külön-külön célbavehetjük.
A korai hozzáférés hamarosan indul a Steamen, legalább egy évesre tervezik.
Zombidarálás a The Black Massesben
A Brilliant Games Studios co-op játéka középkori fantáziavilágba repít minket, egy 16 négyzetkilométeres szigetre, tele erdőkkel és kastélyokkal. A fejlesztők szerint akár százezer karakter is lehet a képernyőn 60 fps mellett, ennek demonstrálására kiadták az alábbi videót, melyen a feldarabolást ábrázoló rendszert is megfigyelhetjük.