Shop menü

FRISS HÍR JÖTT A HONORTÓL A MAGIC V2 EURÓPAI BEVEZETÉSÉT ILLETŐEN

A vállalat vezetője beszélt arról, hogy hamarabb jöhet a mobil, de arról is szólt, hogy az ára nem lesz olyan kedvező, mint a hazai pályáján.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Friss hír jött a Honortól a Magic V2 európai bevezetését illetően

A Honor Magic V2 egy bámulatos okostelefon lett, minden szempontból párját ritkítja a termék. Azonban Kínában indul a forgalmazása, és eddig minden Magic V modell erőteljesen Kínára koncentrált, de ezúttal állítólag más lesz a helyzet. Több érdekes infót is elárult a vállalat vezérigazgatója a teveik kapcsán.

George Zhao arról beszélt, hogy a mobilpiac ténylegesen egy fordulóponthoz érkezett. Ezt pedig részben a Magic V2-nek lehet köszönni, ami a világon elsőként megvalósítja a kompromisszummentes hajtogatható mobilozás élményét. Ugyanis már alig vastagabb egy hagyományos csúcsmodellnél, a tömege pedig már nem is nagyobb azoknál. A szakember szerint a 231 grammos, és 10 milliméternél vékonyabb készülék sok olyan vásárló érdeklődését kelti majd fel, akik eddig a bumfordi kialakítás miatt nem mutattak érdeklődést a hajtogatható mobilok iránt.

Elmondta a Honor vezérigazgatója, hogy nagyon sok kutatási és fejlesztési pénz ment el az első két hajtogatható mobilra, azok egyértelműen veszteségesek voltak. A K+F kiadások tekintetében persze a Magic V2 esetében sem volt túl rózsás a helyzet, de úgy látja George Zhao, hogy szép lassan beérnek a hajtogatható mobilokba folyó pénzek, és nyereségessé válik ezeknek az előállítása.

Galéria megnyitása

A Samsung áll a legjobban ebből a szempontból, de igazából általánosan elmondható, hogy a harmadik, negyedik generációs készülékekkel már elkezdhetnek nyereséget realizálni a cégek. Ennek köszönhetően még nagyobb lendületet vehet a termékek fejlesztése, terjesztése, valamint jöhetnek majd az újabb modellek.

Annak érdekében, hogy a Magic V2 minél versenyképesebb legyen, és több bevételt tudjon termelni, már most azon dolgoznak a Honornál, hogy elindulhasson a globális terjesztése. A Magic V egyáltalán nem volt elérhető Kínán kívül, a Magic Vs-re pedig nagyon sokat kellett várni, de ezúttal más lesz a helyzet. A Magic V2 heteken belül megjelenhet az európai piacokon.

Azt nem mondta el Zhao, hogy mennyibe fog kerülni a Magic V2, de azt igen, hogy drágább lesz, mint Kínában. Mint az kiderült a készülék megjelenésével kapcsolatos hírünkből, a termék Kínában egészen elérhető lett ahhoz képest, hogy mit nyújt. De abban biztosak lehetünk, hogy felénk nem lesz ilyen kedvező az árfekvése.

Galéria megnyitása

A szakember azt is elmondta, hogy mi az oka ennek. Nem az, hogy a Honor az európai vásárlókon akar nyerészkedni, hanem az, hogy erre lényegesen több az adó, miközben komoly összeget emészt fel az import és a szállítás is, továbbá külön disztribútori hálózatot kell fenntartani, aminek biztosítani kell a bevételt, és sok járulékos költséggel is számolni kell. Ezeket pedig a helyiekkel fizettetik meg, és nem globálisan alakítanak ki olyan árazást, ami megteremtené az egyensúlyt. Zhao hozzátette, hogy a Honor árait versenyképesnek érzik, bár nálunk például azért ez néhány esetben egészen biztos. hogy vitatható lenne.

Kiderült, hogy a Honor már szemezik a kagylós formátumú, flipes készülékekkel is, a színfalak mögött dolgozik ilyen megoldásokon, csak egyelőre nincs olyan megoldásuk, amivel érdemes lenne előállni. Nem szeretne „futottak még” kategóriás terméket piacra dobni. A Honor azt akarja, hogy amikor pályára lép, akkor azt egy kiemelkedő lehetőséget biztosító eszközzel tudja megtenni. És ezen a ponton példaként emelte ki Zhao a Magic V2-t, amihez fogható hajtogatható mobil jelenleg valóban nincs.

Galéria megnyitása

A Honor mérnökei dolgoznak azon, hogy a Magic V2-ben megtalálható fejlesztéseket átültessék egy flipes szerkezetbe. A fejlett, 3D nyomtatott titán komponenseket tartalmazó zsanér mechanika, ami egyáltalán nem tartalmaz fogaskerekeket, miközben fokozatmentesen állítható széles tartományban, jól jönne a kagylós készüléknél is. Ez nagy szilárdságot nyújt, miközben alacsony a tömege, de nem egyszerű megvalósítani lényegesen kisebb méretben.

Végül beszélt arról George Zhao, hogy a Honor Európára a második hazai pályájaként tekint, ahol az Apple-lel és a Samsunggal szeretne versengeni a prémium szegmensben, mint a legnagyobb piaci szereplő. Új piacok felé is nyitni kíván a Honor, de inkább lassan, fokozatosan teszi ezt meg, nem sieti el a dolgot, hanem inkább a stabil terjeszkedésre fókuszál.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére