Elite: Dangerous - vihar az offline mód hiánya miatt

A támogatók közül sokan szeretnék visszakapni a pénzüket. Kik jogosultak a visszatérítésre?

Elite: Dangerous - vihar az offline mód hiánya miatt

Korábbi hírünkben beszámoltunk róla, hogy az Elite: Dangerousból a korábbi ígéretek ellenére mégis kimarad az offline mód. Ahogy az várható volt, a Kickstarteres támogatók és az előrendelők közül sokan felháborodtak emiatt, és visszakérték a pénzüket. A Frontier főnöke, David Braben elmondta, hogy azok, akik előre fizettek a 35 fontos végleges verzióért és még nem játszottak a játékkal, visszakaphatják a pénzüket, de...

"Azok, akik már játszottak a játék alfa és/vagy béta verzióival online, függetlenül attól, hogy Kickstarteren támogatták a projektet, vagy online boltunkban vásárolták meg az alfa/béta hozzáférést, nem jogosultak a visszatérítésre" - írta Braben a legújabb hírlevélben.

Egyedileg, egyesével fogják kivizsgálni azon vásárlóknak az ügyét, akik nem esnek bele a fenti kategóriák egyikébe sem, és kapcsolatba léptek a céggel, mert szeretnék visszakapni a pénzüket.

Az offline mód hiányát valószínűleg sokan félreértették, és a szóló mód megszűnésével azonosították, pedig nem ez a helyzet. Braben elmondta, hogy a fejlesztés során kiderült, hogy sok támogató a szóló módot preferálja és így szeretne játszani, hogy elkerülje az online mód hátrányait (a griefing volt a legnagyobb probléma, amit a támogatók említettek). Emiatt fontosnak tartják, hogy a játék szólóban is játszható legyen, és a lassabb netkapcsolattal rendelkezők kedvéért a hálózati terhelést is minimálisra (kb. 10 kbps) csökkentik ebben a módban.

Egy másik vita is folyik a témában, melynek központi kérdése, hogy vajon MMO-nak tekinthető-e az Elite: Dangerous.

"Technikailag mindig is az volt" - mondta Braben. "Már most is több mint 100 000 ember játszik ugyanabban a világban. Hiszünk abban, hogy az állandó online szórakoztatás a többség számára már realitás. A legjobb technológia segítségével egy olyan, valóban óriási méretű játékot biztosítunk, amelyet úgy terveztünk, hogy kiállja az idők próbáját és még sok-sok év múlva is releváns legyen."

A játék bétáját november 22-én izzítják be, az 1.0-ás verzió megjelenése december 16-án várható.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward