Az AMD anno az Anti-Lag+ formájában adott választ az Nvidia Reflex technológiájára, ám az első generációs megoldás esetében nem működtek együtt a játékfejlesztőkkel, aminek csúnya vége lett, vissza is kellett vonni a szóban forgó technológiát, ami a bemeneti késleltetés csökkentését tűzte zászlajára. Telt-múlt az idő, elkészült a második generációs verzió, ami Anti-Lag 2 néven vált elérhetővé, és ami a jelek szerint ismét csak problémákat okoz, igaz, ezúttal csak egyetlen egy játék esetében kellett megszüntetni az Anti-Lag 2 funkciót, ott is csak ideiglenes jelleggel, ez pedig nem más, mint a Spider-Man 2.
Az említett játék esetében a legfrissebb patch segítségével vonták vissza az Anti-Lag 2 támogatását, méghozzá úgy, hogy eltávolították az Anti-Lag 2 SDK-t, mivel az aktuális implementációba hiba csúszott, összeomlottak miatta a Radeon GPU-val szerelt rendszerek. Az eddigi információk alapján messze nem az összes Radeon GPU-t érinti a hiba, a játékosoknak csak egy része tapasztalta az összeomlást okozó hibát, míg mások hiba nélkül használták vele a játékot, élvezve a bemeneti késleltetés nyújtotta előnyöket, azaz a reszponzívabb reakciókat.
Az AMD csapata a Spider-Man 2 fejlesztőivel együttműködve egy friss driver kiadásával próbálja majd orvosolni az aktuális hibát, vagyis az Anti-Lag 2 rövidesen ismét elérhetővé válhat, ahogy az új driver elkészül. Az sajnos nem derült ki, pontosan mikor és melyik driver hozza majd a javítást, de remélhetőleg nem késlekednek vele túl sokat a fejlesztők.
Ez az eset igazából kellemetlen, de összességében úgy tűnik, egyedi problémáról van szó, a többi játék alatt ugyanis zökkenőmentese, nagyobb hibák nélkül lehet használni az Anti-Lag 2 névre keresztelt újítást. Az első generációs verzió anno nem volt ennyire szerencsés, több játék alatt is hibákat produkált, amelyek között az Apex Legends, a Call of Duty: Modern Warfare 2, illetve a Call of Duty Warzone egyaránt jelen volt. Utóbbi két cím alatt a csalásellenes algoritmus aktiválódott, ezért a játék összeomlott, ugyanis az Anti-Lag+ működését csalásnak érzékelte, hiszen az „belepiszkált” a játékmotor kódjába, ami nem egy szokványos dolog és nem is megengedett – korábban csak a csaló szoftverek vetemedtek ilyesmire.
Counter-Strike 2 alatt szintén okozott némi problémát az Anti-Lag+, ott viszont a még érzékenyebb csalásellenes algoritmus ki is tiltotta a technológia használóit. Az eset kapcsán nagyon felháborodtak az érintettek, majd kiderült, az AMD abszolút nem működött együtt a játékok kiadóival, az adott játékmotor szintjén a játék fájljait manipulálva működött, amit a csalásellenes algoritmusok természetesen nem vettek jó néven.
Az Anti-Lag 2 erre megoldást hozott, az egyes játékok fejlesztőivel való együttműködés jóvoltából már nem aktiválódtak a csalásellenes algoritmusok, és súlyosabb hibákra eddig nem is igazán volt példa, egészen mostanáig, a Spider-Man 2-vel kapcsolatos esetig bezárólag. Remélhetőleg ezt a hibát is hamar orvosolni fogják és visszatérhet minden a megszokott kerékvágásba.