Shop menü

ANIMÁCIÓK, JÁTÉKMECHANIZMUSOK IS HIÁNYOZNI FOGNAK AZ EFOOTBALL MEGJELENÉSEKOR

Nem csak a tartalom nagy része nem lesz kész az őszi rajtra.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Animációk, játékmechanizmusok is hiányozni fognak az eFootball megjelenésekor

Az egykoron Pro Evolution Soccer néven futó, mostanra eFootballra átkeresztelt játék lépcsőzetes megjelenéséről már korábban tájékoztatott a Konami, most azonban egy új játékmenet-előzetes keretén belül az is kiderült, hogy néhány alapvető újdonság sem lesz kész a megjelenésre.

Ezek között vannak:

  • labdakezelésbeli újdonságok,
  • az új "éles rúgások" lehetőség (amik hosszabb időt vesznek igénybe a játékban, mert "fel kell tölteni" őket)
  • és egy csomó ezekhez kapcsolódó animáció.

Ezzel együtt viszont a Konami ígérete szerint azért több, labdakezeléssel kapcsolatos dolog már ott lesz az induláskor, különösen a közeli párharcok válhatnak érdekesebbé. Ezen kívül megújul az a rendszer is, ami alapján a bírók döntenek a szabálytalanságokról, és szerencsére ez is elkészül időre.

Viszont még olyan dolgokra is várni kell majd, mint a PlayStation 5-féle DualSense-kontroller haptikus visszajelzésének és adaptív ravaszainak kezelése.

A Konami tulajdonképpen közölte is korábban, hogy a szeptemberben érkező eFootball egyfajta demó lesz inkább, ugyanis azt szeretnék, hogy minél hamarabb minél többen ki tudják próbálni a játékot, még ha csak limitált mennyiségű csapattal és játékmóddal is. Ennek megfelelően az elején csak néhány nagyobb csapat kap majd helyet a játékban, és online csak az azonos platformokon belül működik majd a multiplayer (tehát pl. PS4 és PS5 között, de keresztplatformosan nem). Ezen kívül lehet majd tolni a kanapén ülve is többen, illetve persze a CPU ellen is működik a dolog.

Az ősz végéhez közeledve aztán megérkezik majd a keresztplatformos multiplayer a konzolos és a PC-k között is, valamint érkezik a csapatépítős mód és az online ligák is. Ezt követően télen lehet számítani olyan dolgokra, mint hogy a mobilokat is bevonják a matchamkingbe, és jönnek a profi és amatőr eSport ligák is.

A Konami a tervek szerint külön DLC-ként árulja majd az egyes játékmódokat, így végső soron mindenki összeválogathatja majd azokat a dolgokat, amik neki kellenek. Azonban az első, koraőszi megjelenéskor a játék tulajdonképpen teljesen ingyenes lesz, és semmiféle mikrotranzakcióra vagy más fizetős lehetőségre nem lehet még számítani. 

Ahogy arról beszámoltunk, az eFootball az Unreal Engine-re épül, többek között ennek köszönhető, hogy a konzolok és PC mellett megjelenhet mobilokra is. A Konami szerint minden platformon jól fog kinézni a játék, és mindegyiknek kihasználják majd az egyéni lehetőségeit.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére