A Rocket Arena az idei EA Play-en mutatkozott be számunkra és egy tipikus példája annak, hogyan ne adjunk ki játékot.
Az Electronic Arts-nak ugyanis rég volt olyan címe, ami ennyire katasztrofálisan teljesített a kasszáknál, de az igazság az, hogy mindent megtettek azért, hogy így is történjen. A Rocket Arena egy indie fejlesztő, a Final Strike Games alkotása, ám az Electronic Arts kezdő kiadóhoz méltó üzleti tervvel szerette volna kiadni a játékot.
Eleve szinte 0 marketing kampány mellett szerette volna útjára indítani a címet, ráadásul mindezt minimum 30 Eurós árcédula mellett, ami egy ilyen egyszerű, multiplayer lövöldözős játékstílusnál 2020-ban még teljesen ingyenes modell mellett is kockázatos vállalkozás.
A szerverek szinte napok alatt kihaltak, az EA éppen ezért pár hét után csökkentette a játék árát, jelenleg 5 euróért kapható és az első vásárlók vissza is kapták a pénzüket a Steam pénztárcán elkölthető valutára.
Azóta pedig a Rocket Arena az EA Play előfizetési rendszer része is lett, a mostani lépés értelmében pedig a Prime Gaming (egykori Twitch Prime) előfizetők ingyen zsebelhetik be maguknak a címet.
A cikk írásának pillanatában a játékot mindössze 17 ember nézi Twitch-en (ebből 4 darab maga a streamer) és összesen 24-en vannak Steamen a játékban, vagyis nem tűnik úgy, hogy megmenthető lenne a projekt, de meglátjuk mit hoz a jövő, mert maga a játék talán többet érdemelne.