Az utóbbi évben a játékipar egyértelműen dominált a Fortnite, ma már gyakorlatialg egyértelmű, hogy nem lehet elmenni mellette. Az Epic alkotása azonban nem csak a többi játék elől szívja el a levegőt, de még az olyan cégek is figyelnek rá, mint a Netflix.
A Netflix pénzügyi beszámolójában közölte, hogy a negyedévet 4,2 milliárd dolláros forgalommal zárt, ami 27%-kal magasabb, mint egy évvel ezelőtt. Ez szép eredmény, de azért a vállalat megnevezte néhány ellenfelét.
Elmondásuk szerint az Egyesült Államokban az összes képernyőidő 10%-át töltik a Netflix előtt az emberek, mobilon pedig még ennél is kevesebbet, és sok fronton kell megküzdeniük a képernyidő növeléséért.
"Versenyzünk és veszítünk a Fortnite-tal szemben, sokkal inkább mint az HBO-val szemben. Amikor a YouTube globálisan elérhetetlenné vált pár percre, a nézettségünk és a regisztrációink száma megugrott" - szól a közlemény.