A Fortnite-tól tart a Netflix

A Fortnite-tól tart a Netflix

Az utóbbi évben a játékipar egyértelműen dominált a Fortnite, ma már gyakorlatialg egyértelmű, hogy nem lehet elmenni mellette. Az Epic alkotása azonban nem csak a többi játék elől szívja el a levegőt, de még az olyan cégek is figyelnek rá, mint a Netflix.

A Netflix pénzügyi beszámolójában közölte, hogy a negyedévet 4,2 milliárd dolláros forgalommal zárt, ami 27%-kal magasabb, mint egy évvel ezelőtt. Ez szép eredmény, de azért a vállalat megnevezte néhány ellenfelét.

Elmondásuk szerint az Egyesült Államokban az összes képernyőidő 10%-át töltik a Netflix előtt az emberek, mobilon pedig még ennél is kevesebbet, és sok fronton kell megküzdeniük a képernyidő növeléséért.

"Versenyzünk és veszítünk a Fortnite-tal szemben, sokkal inkább mint az HBO-val szemben. Amikor a YouTube globálisan elérhetetlenné vált pár percre, a nézettségünk és a regisztrációink száma megugrott" - szól a közlemény.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap