World of Darkness - nem lesz nappal

A CCP egy ideig gondolkodott azon, hogyan oldhatná meg a nappalokat a vámpíros játékban, aztán inkább örök éjszakát csinált.

World of Darkness - nem lesz nappal

Szépen halad a World of Darkness MMO fejlesztése, habár a CCP elismeri, hogy még mindig viszonylag messze vannak attól, hogy megjelenhessen a játék. Egy fontos elemet azonban már úgy néz ki, hogy "megoldottak", ez pedig nem más, mint a nappal és az éjszaka kérdése.

A World of Darkness ugyebár vámpírokról szól, akik nem igazán tudnak közlekedni nappal (ezek nem a csillogós fajták). Chris McDonough senior producer elmondta, sokat kísérleteztek és próbálkoztak különféle megoldásokkal, ám végül úgy döntöttek, hogy állandó éjszaka lesz a játékban. Egyrészt a játékmenet szempontjából is kicsit idegesítő lett volna, ha a játékosok nappal nem tudnak rendesen közlekedni, másrészt pedig "a játék neve World of Darkness, és a vámpírokról szól. Szóval nem akartunk semmilyen komplikált rendszert behozni, különböző fázisokat kialakítani, egyszerűen csak azt akarjuk, hogy a játékosok felhőtlenül élvezhessék a játékot". - mondta McDonough.

A csapat olyan kérdéseken rágta végig magát, mint hogy mi alapján változzanak a napszakok? És meddig tartsanak? Ha valós idő alapján változik, akkor elképzelhető, hogy valaki az egyik országban kizárólag nappalt lát, ha éppen csak akkor van ideje játszani, míg valaki egy másik országban kizárólag éjszakát. Vagy hozzanak létre alternatív karaktereket a nappali időszakra? McDonough csak néhány példát hozott, hogy szemléltesse, milyen komplex lenne a játék, ha meghagynák a nappalokat.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward