Shop menü

VÉLETLENÜL ELŐRENDELŐI BÓNUSZT ADOTT A STEAMES SILENT HILL F VÁSÁRLÓKNAK A KONAMI

El is fogják ezeket venni a játékosoktól.
Török Roland
Török Roland
Véletlenül előrendelői bónuszt adott a Steames Silent Hill f vásárlóknak a Konami

Néha előfordul, hogy egy játék nem úgy jelenik meg, mint ahogy azt a kiadók szeretnék. A Steam rendszere bár vásárlóként egyszerűen átlátható, kiadói oldalról azért képes fejfájást okozni az embernek. Ezt most a Konami Steames oldal kezelői is elismerhetik, a Silent Hill f ugyanis véletlenül előrendelői bónusz ajándékokkal jelent meg.

Néhány esetben a fejlesztők és a kiadók ilyenkor úgy döntenek, hogy egye a fene a dolgot, tartsák meg a játékosok az ajándékokat, majd kitalálnak valami újat a valódi előrendelőknek kárpótlásul. Ez a pozitív hozzáállás sokszor jobb kapcsolatot épít ki a vásárló és a kiadó között, ami a későbbi játékok esetében akár számszerűsíthető összegben is mérhető. 

A rendre adó japánok viszont nem ilyen megértőek, ha valami nem jár, akkor nem jár, és ezért képesek akár elvenni a játékosoktól a véletlenül kiosztott jutalmakat is. A Konami ugyanis azon dolgozik, hogyan lehetne visszavenni a már kiosztott dolgokat. 

A játékosok viszont úgy gondolják, hogy amilyen rossz állapotban van a játék, illene inkább azt javítani, nem ezzel a kis tévedéssel foglalkozni. A Silent Hill f ugyanis Unreal Engine 5-re készült, és nem igazán sikerült jól az optimalizációja, több rendszeren is akadozik.

Azontúl, hogy ez a beleélés rovására megy, nem csak PC-n vannak gondok a játékkal, ugyanis a Silent Hill f PlayStation 5 Pro konzolon mindössze 720p natív teljesítményre képes.

Egészen hihetetlen, de 360p-ről 1800p-re felskálázott játékról beszélünk PlayStation 5 esetében, amennyiben a Performance Mode-ban indítjuk el a játékot, hogy bírja a a stabil 60 fps-t. Ha viszont minőségi módban szeretnénk játszani, akkor is csak 720p-ről felskálázott képről beszélünk, 30FPS-sel futva.

Bármelyik módot is választják a PlayStation tulajdonosok, abban is biztosak lehetnek, hogy a játék akadozni fog. Egyértelműen nem sikerült a Konaminál se megtalálni azt az optimalizációs trükköt, aminek segítségével az Unreal Engine a területek közötti stabil, akadásmentes betöltést tudná biztosítani, így a belassulások nem csak a PC-s verzió sajátjai.

Érdekes módon azonban a játék képes elfutni Steam Decken is, igaz nem hiba nélkül. A 30 fps körüli értéket tartva ugyan akadozik, lassan tölt és csúnya, de összességében működik, ami egy pozitív hír a hordozható konzol tulajdonosai számára.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére