Megjött a várva várt tapasz a Max Payne 3 PC verziójához. Olyan dolgokat érintő problémák kerültek javításra, mint az egér érzékenység, felbontás és audio crashek. A patch egy sorozatra való hibajavítás első zászlóvivője, sajnos még ezután is lesz mire gyúrni.
Kompatibilitás
* Javítva lett a probléma mely a már meglévő Service Pack installálását kérte a játék indításánál.
[bold]Fagyások
[/bold]* Számos hiba ki lett küszöbölve, mely már az indításkor vagy játék közben fagyást okozott.
Audio Crash
* Javítva lettek hangokkal kapcsolatos hibák, köztük az, hogy amikor játék közben kihúztátok a fejhallgatót/hangfalat crashelt a hang.
Egér érzékenység
* A bejelentések szerint az egér túl lomha volt, főleg kúszáskor és Shootdodge™-nál. Ezért most ki lett tolva az érzékenységcsúszka felső határa, de megmaradt a mostani 1-10-es skála, így több beállítási lehetőséget teremtve.
Egérgyorsítás
* Javítva lettek az egér gyorsítási problémák, melyek a célzást érintettek, beleértve a parancssor opciót az egérgyorsítás letiltására, -nomouseaccel (a jövőben ez a beállítási lehetőség hozzá lesz adva az Egér Beállítások menühöz).
Nyújtott kép/ Hibás képarány
* Javítva lettek a hibák, amik miatt hibás képarányra áltt be a játék, vagy változtatásnál eredményezett hasonló problémát. Bekerült egy új parancs a lefixált képarány átállítására -aspectratio width:height (például -aspectratio 4:3 vagy -aspectratio 16:9). A jövőben ez is bekerül a grafikus menü beállításai közé.
Videó memória 0MB-nak jelentése
* Javítva lett a hiba ami miatt a videokártya memóriáját 0MB-nak jelentette a játék. Ez okozta azt is, hogy a felhasználók nem tudták megváltoztatni a grafikus beállításokat.
A Rockstar csapata tisztában van vele, hogy még vannak kiemelt hibák, köztük multiplayer csalással és hackeléssel, ezek a következő patchben lesznek javítva.